رونمایی از تراکتورسازی ساغلام

ساغلام سرمربی جدید تراکتور سازی با شناخت بیشتری نسبت به تیم تحت هدایتش رو در روی پدیده قرار می گیرد .

اگرچه ساغلام سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی در هفته بیست و یکم و در دیدار برابر سیاه جامگان هدایت این تیم را بر عهده داشت ، اما به دلیل اینکه فقط 3 روز از حضورش در ایران می گذشت او با حداقل تمرین و آگاهی از نفراتش روی نیمکت این تیم بزرگ و پر طرفدار نشست ، ولی بنظر می رسد او در هفته بیست و دوم و در دیدار با دیگر تیم مشهدی یعنی پدیده با شناخت بیشتری نسبت به بازیکنانش ، تراکتورسازی را روانه میدان می کند .

بنابراین باید اذعان داشت بازی جمعه سیزده بهمن می توناد رونمایی از تراکتورسازی ساغلام نامیده شود .

ساغلام در این مدت شناخت خوبی از بازیکنانش پیدا کرده و در طول هفته جاری و علی رغم بارش سنگین برف و ناآماده نبودن زمین های تمرین تا حدودی توانسته تاگتیک های مورد نظرش را به شاگردانش دیکه کند .

حالا تراکتورسازان تبریزی این فرصت را دارند تا با بهره مندی از توانمندی های فنی سرمربی جدید و ترکیه ای خود که رزومه قابل تیکه ای دارد با خلق نتایجی خوب ، دل هواداران خود را شاد سازند و از رده یازدهم جدول به جایگاه های بهتری صعود کنند .

با توجه به توانمندی های سردار آجرلو در راس کار مدیریتی باشگاه تراکتورسازی و قابلیت های ایشان باید به انتظار روزهایی نشست تا این تیم محبوب بتوئاند همچون گذشته در فوتبال ایران و حتی آسیا بدرخشد .