با مدرسی بنیانگذار جوجیتسو ایران

سمینار آموزشی هنرهای رزمی ژاپنی(بودو) گرامیداشت دهه فجر برگزار شد

Print Friendly, PDF & Email

سمینار آموزشی هنرهای رزمی ژاپنی(بودو) به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با همکاری تربیت بدنی سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی …

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

سمینار آموزشی هنرهای رزمی ژاپنی(بودو) به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با همکاری تربیت بدنی سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی، هیات کاراته بسیج استان و هیات انجمن ورزشهای رزمی بسیج استان آذربایجان شرقی طی روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه سال جاری به میزبانی شهر تبریز و در محل مجتمع ورزشی جهان ساتراپ با موفقیت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در این سمینار که با استقبال چشمگیر علاقمندان به هنرهای رزمی در استان آذربایجان شرقی همراه بود، نصرالله کاکاوند بنیانگذار جوجیتسو در ایران و رئیس اتحادیه هنرهای رزمی خاورمیانه و کشورهای اسلامی به عنوان مدرس، جدیدترین تکنیکها در بخشهای کاراته، جوجیتسو، کوبودو و گوشین جیتسو را به شرکت کنندگان آموزش داد.

سمینار آموزشی هنرهای رزمی ژاپنی(بودو) گرامیداشت دهه فجر برگزار شد

گفتنی است در پایان این دوره فنی دو روزه که  مسئولیت برگزاری آن بر عهده بهزاد امنی و هادی اصغری، رئیس و نایب رئیس هیات کاراته بسیج استان آذربایجان شرقی بود به شرکت کنندگان گواهینامه حضور در سمینار اعطاء شد. ضمن آنکه اساتیدی چون مراد حاصل کاکاوند، غلامرضا ایزدیار، امین توکلی و داود اجلالی به عنوان مربی، کاکاوند را در امر تدریس همراهی کردند.

شایان ذکر است؛ خسرو دانش بنیانگذار و پدر کاراته شمال‌غرب کشور، سرهنگ دوم پاسدار حاج علی حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا، فیروزی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، حاج رضا زباندار رئیس نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریز و مصطفوی مدیرعامل شرکت شیرین لوح به عنوان میهمان ویژه در این سمینار شرکت داشتند. همچنین در حاشیه این دوره آموزشی نشستی با حضور بابایی اقدام و بجانی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برگزار و طی آن در خصوص راهکارهای توسعه کاراته در سطح استان و حمایت از قهرمانان این رشته بحث و تبادل نظر شد‌.

از جمله نکات قابل ذکر این سمینار می توان به پیام خوش آمدگویی متفکر آزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و همچنین حضورحمیدرضا سردار ملی (از نوادگان ستارخان سردار ملی) در مراسم استقبال از کاکاوند در محل فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز اشاره کرد.