با ارسال لوح سپاس:

سیدخلیل حسینی از سوی فدراسیون روستایی و بازی های بومی محلی مورد تجلیل قرار گرفت

Print Friendly, PDF & Email

اردبیل- رئیس فدراسیون روستایی و بازی های بومی محلی در پی کسب رتبه دوم کشوری توسط روابط عمومی هیات روستایی استان اردبیل از سید خلیل حسینی مسئول روابط عمومی هیات تجلیل کرد.

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

به گزارش خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل: محمد تقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون روستایی و بازی های بومی محلی در پی کسب رتبه دوم کشوری توسط روابط عمومی هیات روستایی استان اردبیل با ارسال لوحی از زحمات سید خلیل حسینی مسئول روابط عمومی هیات تقدیر کرد.

این تقدیرنامه با حضور سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان و علی تقی زاده رئیس هیات روستایی و بازی های بومی و محلی استان به سید خلیل حسینی مسئول روابط عمومی هیات استان اردبیل اهداء شد.
لازم به ذکر است که در ارزیابی عملکرد روابط عمومی فدراسیون روستایی و باری های بومی و محلی در دهه مبارک فجر روابط عمومی هیات روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل در این ارزیابی در مکان دوم قرار گرفت.
میلاد مقیمی زاده مدیر روابط عمومی فدراسیون با اعلام نتایج این ارزیابی اعلام کرد: زهرا جعفری از استان های فارس، سید خلیل حسینی خلیلی از استان اردبیل و معصومه مرادیان چهارمحال و بختیاری به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و زهرا حاجی زاده از استان لرستان بر اساس نظر داوران شایسته تقدیر می باشد.