سید مجید حسینی در استقلال ماندنی است / استقلال رضایت نامه صادر نمی کند !

بعد از بازگشت تیم ملی از روسیه، مجید حسینی جوان به واسطه عملکرد خوبی که در جام جهانی داشت، پیشنهاد تمدید قرارداد با باشگاه را به پایان تعطیلات ۱۴ روزه ملی پوشان موکول کرد. در طی این مدت هم او، پیشنهاداتی از قطر و ترکیه دریافت کرد تا همین موضوع سبب شود استقلال و حسینی روز به روز از هم دورتر شوند.

به گزارش خبرگزاری ایپنا بعد از بازگشت تیم ملی از روسیه، مجید حسینی جوان به واسطه عملکرد خوبی که در جام جهانی داشت، پیشنهاد تمدید قرارداد با باشگاه را به پایان تعطیلات ۱۴ روزه ملی پوشان موکول کرد. در طی این مدت هم او، پیشنهاداتی از قطر و ترکیه دریافت کرد تا همین موضوع سبب شود استقلال و حسینی روز به روز از هم دورتر شوند.

وضعیت پیچیده قرارداد حسینی، که طبق یکی از بندهای آن، این بازیکن می توانست با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار در صورت داشتن پیشنهاد خارجی از استقلال جدا شود، این بازیکن را ترغیب کرد تا مذاکرات جدی را با تیمهای خواهانش داشته باشد؛ غافل از اینکه او در کنار این ۱۰۰ هزار دلار می بایست رضایت نامه کتبی را نیز از باشگاه استقلال برای جدایی می گرفت.

حسینی با ترابوزان مذاکراتش را پیش برد تا جایی که رئیس این باشگاه ترکیه ای اعلام کرد این بازیکن نهایتا تا روز جمعه(۲۲ تیر) به ترکیه می رود تا قراردادش را امضا کند اما در این بین استقلالی ها به شدت از این انتقال ناراضی بودند تا جایی که افتخاری هم در مصاحبه ای تاکید کرد حسینی جایی نمی رود چرا که هم با تیم قرارداد دارد و هم استقلال به او نیاز دارد.

این اما پایان ماجرا نبود؛ حسینی بدون توجه به خواست استقلالی ها، به مسئولان ترایوزان اعلام کرد نهایتا تا ۲۲ تیر خودش را به ترکیه می رساند اما مسئولان استقلال پیش‌دستی کرده و بلافاصله پاسپورت این بازیکن را از فدراسیون گرفتند تا رسما اجازه خروج از کشور را از این بازیکن بگیرند.

این مسئله باعث شد تا حسینی به قراری که با باشگاه های ترکیه ای داشت نرسد تا رئیس باشگاه ترابوزان اعلام کند: «انتقال حسینی در شرایط کنونی امکان پذیر نیست؛ البته این انتقال منتفی نشده است. مسئولان باشگاه ایرانی نمی خواهد او این تیم را ترک کند. ما اکنون در وضعیت بهم ریخته ای قرار داریم.»

حالا اما خبر می رسد که پاسپورت این بازیکن تحویل او نخواهد شد چرا که استقلال حاضر به صدور رضایتنامه برای این بازیکن نیست و حسینی که به اردوی ترکیه هم نرسیده است، نمی تواند از استقلال جدا شود.