صعود به مرحله دوم جام جهانی تاثیری در توجه مسئولان نداشت

مجتبی حیدرپور گفت: با وجود اینکه به مرحله دوم جام جهانی هندبال صعود کردیم، اما توجهی به این رشته ورزشی نمی کنند.

مجتبی حیدرپور ملی پوش هندبال درباره مسابقات جهانی ۲۰۲۳ اظهار کرد: تجربه عالی از حضور در این مسابقات کسب کردیم. هم در دور مقدماتی و هم مرحله دوم بازی‌های سنگینی داشتیم. شرایط خوب بود و توانستیم برای نخستین بار به جمع ۲۴ تیم برتر جهان صعود کنیم. کار بزرگی بود و شکی نیست سال‌ها طول می‌کشد تا این اتفاق بزرگ دوباره برای هندبال تکرار شود.  

او ادامه داد: نمی‌دانم باید چه کار کنیم تا دیگر به ما اهمیت بدهند. به مرحله دوم جام جهانی هندبال صعود کردیم، اما باز هم هیچ اتفاقی برای این رشته ورزشی رخ نداد و مسئولان توجهی به ما نمی کنند. برعکس اگر این اتفاق برای فوتبال رقم می‌خورد آن را در بوق و کرنا می‌کردند. با وجود اینکه تیم ملی قطر ترکیبی از بازیکنان سایر کشور‌ها را دارد و از لحاظ امکاناتی هم شرایط خیلی بهتری نسبت به ما دارد یا حتی تیم بحرین از ما نتیجه بهتری نگرفتند و این موضوع نشان می‌دهد که توانایی و پتانسیل بازیکنان ایرانی بالاست و کمی توجه می‌تواند آینده خوبی برای ما ایجاد کند.  

حیدرپور گفت: نتیجه خوبی گرفتیم و برای نخستین بار در تاریخ هندبال شگفتی ساز شدیم و به دور دوم مسابقات جهانی راه یافتیم. امیدوارم مسئولان هم توجه بیشتری به رشته ورزشی ما داشته باشند تا بتوانیم در بازی‌های آسیایی یا حتی مسابقات انتخابی المپیک نتیجه  خوبی بگیریم.