برگزاری دومین نشست هم اندیشی انجمن ورزشی رزمی ذوالفقار

عنصری: از مربیان تحت پوشش خود حمایتهای ویژه ای خواهیم کرد/تعامل با رسانه ها از اولویتهای انجمن است

Print Friendly, PDF & Email

دومین نشست هم اندیشی مدیران، پیشکسوتان و مربیان انجمن ورزشی رزمی ذوالفقار صبح روز ۱۶ تیرماه سال جاری به میزبانی ناحیه ولیعصر(عج) سپاه حضرت محمد(ص) در تهران برگزار و …

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

دومین نشست هم اندیشی مدیران، پیشکسوتان و مربیان انجمن ورزشی رزمی ذوالفقار صبح روز ۱۶ تیرماه سال جاری به میزبانی ناحیه ولیعصر(عج) سپاه حضرت محمد(ص) در تهران برگزار و  طی آن ضمن تشریح اهداف، آئین نامه ها و برنامه های آتی مجموعه، پیرامون تاثیرات مثبت هنرهای رزمی بر سلامت و فرهنگ و اجتماع بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در جریان این نشست که با حضور جمعی از مسئولان، پیشکسوتان و همچنین اساتید مطرح و شاخص ورزشهای رزمی کشور و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برپا شد، عنصری رئیس انجمن ورزشی رزمی ذوالفقار در سخنانی، یکی از برنامه های مهم انجمن را تقویت انگیزه و ایجاد امنیت شغلی برای مربیان عنوان کرد و گفت: مربیان به سبب نقش برجسته و تاثیرگذار خود در کسب افتخارات ورزشی و همچنین توسعه و گسترش ورزشهای همگانی و پایه در میان جامعه، از مهمترین منابع انسانی در ورزش محسوب می شوند. از همین رو رفع نیازها، حل مشکلات و برطرف ساختن موانع موجود در مسیر فعالیت آنها که بخش عمده آن به مسایل مالی باز می گردد، می تواند کمک شایانی به کم کردن دغدغه های این قشر زحمتکش و در پی آن افزایش بهره وری و کارایی آنها داشته باشد.

عنصری: از مربیان تحت پوشش خود حمایتهای ویژه ای خواهیم کرد/تعامل با رسانه ها از اولویتهای انجمن است

وی افزود: انجمن ورزشی رزمی ذوالفقار در همین راستا قصد دارد برنامه های حمایتی خود را به صورت ویژه برای مربیان عملیاتی کند که از آن جمله می توان به کارآفرینی و اختصاص حقوق و مزایا به مربیان تحت پوشش اشاره کرد.

عنصری در بخش دیگر صحبتهای خود ارتباط موثر و پویا با رسانه های جمعی از جمله خبرگزاریها را یکی از اولویتهای مهم انجمن ورزشی رزمی ذوالفقار دانست و گفت: ما برنامه های متنوعی در بخشهای مختلف از جمله قهرمانی، همگانی و آموزش درنظر گرفته ایم که برای فراگیر شدن آنها نیازمند حمایت رسانه ها و تعامل با آنها هستیم.

گفتنی است؛ در جریان این نشست، جلسه پرسخ و پاسخ مربیان با مدیران انجمن انجام که طی آن به بررسی راهکارهای لازم برای تحقق اهداف مدنظر پرداخته شد. در پایان این نشست نیز احکام تنی چند از مسئولان کمیته های انجمن ورزشی رزمی ذوالفقار به آنها اهداء شد.

شایان ذکر است؛ مقدمی نایب رئیس و مقدم دبیر انجمن ورزشی رزمی ذوالفقار از جمله نفرات حاضر در این نشست بودند.