فراخوان دریافت مقالات چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی اعلام شد

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فراخوان دریافت مقالات برای حضور در چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی را اعلام کرد.

«پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» فراخوان دریافت مقالات برای حضور در چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی به‌منظورهم‌اندیشی، ارتقای دانش و ارائه جدیدترین یافته‌های پژوهشی در شاخه‌های مختلف علوم ورزشی، با حضور جمعی از پیشکسوتان و صاحب‌نظران جامعه علمی و ورزشی کشور و همچنین استادان برجسته در سطح بین‌المللی، توسط «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و با مشارکت دانشگاه علامه طباطبائی در تاریخ 16 و 17 اسفند ماه 1402 به‌صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد.

دبیرخانه این همایش، محورهای ده‌گانه زیر را برای ارسال مقالات اعلام کرده است:

– فعالیت بدنی و تندرستی
– ارتقای عملکرد در ورزش قهرمانی
– آسیب‌‌های ورزشی و حرکات اصلاحی
– مدیریت و سیاست‌گذاری در ورزش
– بازاریابی و تجاری‌سازی در ورزش
– جنبه‌های رفتاری فعالیت بدنی و تمرین
– جامعه‌شناسی و روان‌شناسی ورزشی
– بیومکانیک ورزشی
– چالش‌های علمی فدراسیون‌های ورزشی
– شبیه‌سازی دادگاه (موت کورت) با محوریت حقوق ورزشی

لازم به ذکر است، برگزاری نشستهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، معرفی برترین پژوهشگران جوان، بخش اختصاصی استارت‌آپ‌های ورزشی و … از دیگر برنامه‌های جانبی این رویداد بزرگ علمی است.
پژوهشگران، استادان دانشگاه و اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کلیه علاقه‌مندان مهلت ‌دارند تا تاریخ اول بهمن ماه 1402 نسبت به ارسال چکیده مقالات خود از طریق سایت همایش اقدام و یا از طریق پست الکترونیکی با دبیرخانه همایش مکاتبه نمایند.