فلاحت زاده: احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در فینال حذفی زیاد است

Print Friendly, PDF & Email

پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم در کفه ترازو احتمال تقابل استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی بیشتر است.

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره قرعه‌کشی جام حذفی و احتمال برگزاری دربی در فینال این رقابت‌ها اظهار کرد: هوادار و نساجی هم تیم‌های خوبی هستند و امکان خلق شگفتی و پیروزی این ۲ تیم وجود دارد، اما در کفه ترازو، احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس بیشتر است.

او در ادامه تصریح کرد: اگر استقلال خود را جمع و جور کرده باشد و شرایط به گونه‌ای باشد که این تیم به فرم سابق بازگشته باشد، باید برنده بازی باشد و اگر نتواند این جام را بگیرد، با توجه به احتمال کسب نکردن قهرمانی لیگ برتر، بدون جام تمام کردن فصل برای هواداران و باشگاه بزرگ استقلال صورت خوشی نخواهد داشت.

او درباره بازی‌های باقیمانده آبی‌پوشان و شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: فوتبال را نمی‌توان پیش بینی کرد. استقلالی‌ها باید تمام توان خود را بگذارند و شرایط را به گونه‌ای در نظر بگیرند که تیم‌های دیگر امتیاز از دست خواهند داد. کار غیر ممکن نیست و بستگی به شانس این تیم دارد.

پیشکسوت استقلال درباره تمدید قرارداد ساپینتو گفت: بهتر است او بماند. به علت اینکه سرمربی استقلال تازه از فوتبال ایران، بازیکنان و تیم‌های شاغل در لیگ برتر شناخته پیدا کرده، فکر می‌کنم اگر حضور  ساپینتو در استقلال ادامه‌دار باشد، بهتر خواهد بود.

فرشاد فلاحت زاده در پایان خاطر نشان کرد: استقلال باشگاه بزرگی است و در بحث مدیرعاملی، باید فردی انتخاب شود که دلسوز این تیم است؛ نه افرادی که در وزارت ورزش برای مدیرعامل استقلال شدن التماس می‌کنند.