قربانی: تیم سابر بانوان برابر حریفان جهانی دست و پا بسته نیست

مدیر فنی تیم ملی سابر بانوان گفت: با وجود اینکه تغییراتی در ترکیب تیم ملی داشتیم، اما تیم ما حریف دست و پا بسته‌ای برای رقبای جهانی نیست.

امین قربانی مدیر فنی تیم ملی سابر بانوان درباره وضعیت تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر برای مسابقات قهرمانی جهان گفت: تیم ما همیشه عملکرد خوبی در مسابقات داشته است. همچنین تغییراتی در ترکیب تیم داشتیم، اما با این حال دست و پا بسته نیستیم و می خواهیم بهترین نتیجه را در این مسابقات بگیریم. کسب نتایج خوب در سال های گذشته باعث شد که توقعات از تیم سابر بالا برود.

طبق برنامه مسابقات شمشیر بازی قهرمانی جهان در اسلحه سابر نیمه دوم تیرماه در مصر برگزار می شود و تیم ملی کشورمان هم در این رقابت ها حضور دارد.

مدیر فنی ملی سابر بانوان درباره شرایط این تیم برای قهرمانی جهان گفت:  ورزشکاران در حال تمرین و فشار زیادی هستند تا به آمادگی لازم برسند. در این مدت شمشیربازان پیشرفت خوبی داشته‌ اند، اما به مسابقات بیشتری نیاز دارند تا بتوانند با حضور در مسابقات برون مرزی کسب تجربه کنند. به نظرم تیم سابر بانوان هم مانند آقایان پتانسیل بالایی دارند  وحتی توانایی کسب سهمیه المپیک را نیز دارند. اگر برنامه ریزی مناسبی برای این تیم شود، به طور حتم حرف برای گفتن خواهند داشت. 

تیم ملی سابر بانوان با ترکیب پریماه برزگر، نجمه سازنچیان، فائزه رفیعی و کیانا باقرزاده به مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی مصر برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

انتهای خبر