لیگ برتر بسکتبال و قصه یکی بود، یکی نبود/ از رفتار غیرحرفه‌ای تا سکوت عجیب مهرامی‌ها

در شرایطی که تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسکتبال پس از یارگیری، تمرینات خود را آغاز کرده‌اند اما همچنان خبری از مهرام نیست و مسئولان این باشگاه روزه سکوت گرفته‌اند.
Print Friendly, Pdf &Amp; Email

در شرایطی که تیمهای حاضر در لیگ برتر بسکتبال پس از یارگیری، تمرینات خود را آغاز کرده‌اند اما همچنان خبری از مهرام نیست و مسئولان این باشگاه روزه سکوت گرفته‌اند.

سازمان لیگ بسکتبال زمان آغاز رقابتهای این دوره از بازیهای لیگ برتر را ۵ مهرماه اعلام کرده و مسئولان این سازمان در صدد هستند در زمان اعلام شده سوت آغاز این دوره از مسابقات را به صدا درآورند. این در شرایطی است که تیمهای حاضر در این دوره از مسابقات یارگیری کرده و تمرینات خود را آغاز کرده‌اند اما نکته جالب به سکوت عجیب مسئولان مهرام باز می‌گردد که تا این لحظه هیچ واکنشی به حضور یا عدم حضور خود در لیگ برتر نداشته‌اند.

پس از پایان تمرین تیم ملی بسکتبال ایران، بازیکنان حاضر در این اردو در اختیار تیمهای خود قرار گرفتند تا آماده حضور در لیگ برتر شوند اما همچنان مهرامی‌ها سکوت پیشه‌کرده و نسبت به اعلام یا عدم حضور خود، واکنشی نشان نمی‌دهند. اینکه مهرام چرا چنین رویه‌ای را در پیش گرفته به مسئولان این باشگاه قدیمی و با سابقه مربوط است اما رفتار حرفه‌ای حکم می‌کند حداقل نسبت به حضور یا عدم حضور خود اطلاع‌رسانی کنند تا سایر تیمها و فدراسیون تکلیف خود را بدانند.

مهرام روزی در بسکتبال ایران و آسیا آقایی می‌کرد و افتخارات بسیاری را در کارنامه ورزشی خود دارد اما باید پرسید چرا چرا آنها در فاصله کمتر از ۳۰ روز تا آغاز بازیهای لیگ، همچنان سکوت کرده و چراغ‌خاموش حرکت می‌کنند؟

با توجه به اعلام قبلی فدراسیون و سازمان لیگ، زمان پایان نقل‌ و انتقالات بسکتبال تا ۲۰ شهریور اعلام شده و تیمها همچنان فرصت دارند تا آن زمان، نسبت به جذب بازیکنان و کادرفنی خود اقدام کنند اما با توجه به روندی که شاهد هستیم به نظر نمی‌رسد مهرام را در این دوره از مسابقات لیگ برتر داشته باشیم البته آنها در این مسیر تنها نیستند و لیموندیس فارس هم در این دوره از بازیها حضور ندارد.