شادی گلم تقدیم به دختر و همسر پرسپولیسی‌ام

ماهینی: رامین را مثل برادرم دوست دارم

Print Friendly, PDF & Email

پروفسور پرسپولیس خوشبخت ترین مربی فعلی فوتبال ایران است که در سمت راست تیمش بازیکنی دارد که با حضورش برای بازی دادن به بازیکن ملی پوش تیم ملی ایران همچنان مقاومت می کند. ماهینی: رامین مثل برادرم است به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) ، حسین ماهینی در بازگشت به پرسپولیس توانسته با بازی های درخشانش […]

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

پروفسور پرسپولیس خوشبخت ترین مربی فعلی فوتبال ایران است که در سمت راست تیمش بازیکنی دارد که با حضورش برای بازی دادن به بازیکن ملی پوش تیم ملی ایران همچنان مقاومت می کند.
ماهینی: رامین مثل برادرم است

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) ، حسین ماهینی در بازگشت به پرسپولیس توانسته با بازی های درخشانش عملکرد فوق العاده ای از خود به جا بگذارد و به واسطه این مساله برانکو ایوانکوویچ همچنان برای بازی دادن به رامین رضاییان که بازیکن ثابت تیم ملی در این پست محسوب می شود مقاومت می کند. ماهینی بعد از بازی بی نقص برابر سپاهان، در دیدار برابر نفت تهران نیز خوب درخشید و زننده گل اول سرخپوشان از نقطه پنالتی نیز لقب گرفت. او اکنون بی توجه به حواشی به عنوان یکی از باسابقه ترین بازیکنان پرسپولیس به دنبال کم کردن حاشیه ها و رساندن این تیم به عنوان قهرمانی است.