محمد رهبری: برای قطعی کردن سهمیه شمشیربازی در گرجستان هستیم/ هدفمان اعتلای شمشیربازی است

با پیگیری‌های فدراسیون شمشیربازی و برای سومین بار در سال جاری، شرایط حضور ملی پوشان اسلحه سابر ایران در این کمپ بین‌المللی فراهم شد

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا ؛ محمد رهبری با ابراز رضایت از حضور در کمپ تمرینی اورلئان فرانسه تاکید کرد: در این کمپ زیر نظر کریستین بائو بهترین مربی حال حاضر دنیا تمرینات خودمان را برگزار و ۱۰ روز تمرینات سخت و فشرده‌ای را در دو بخش بدنسازی و شمشیربازی دنبال کردیم.
وی ادامه داد: در این کمپ سطح کیفی کار بسیار بالا بود و ۱۵ شمشیرباز برتر جهان در این کمپ تمرینات خود را دنبال می‌کردند. از تمرین کنار آنها استفاده لازم را بردیم تا با آمادگی بیشتر به جام‌جهانی گرجستان برسیم. هدف همه ما این است که سهمیه المپیک خودمان را در این رقابت‌ها قطعی کنیم و با خیالت راحت به تمریناتمان ادامه دهیم.
گفتنی است با پیگیری‌های فدراسیون شمشیربازی و برای سومین بار در سال جاری، شرایط حضور ملی پوشان اسلحه سابر ایران در این کمپ بین‌المللی فراهم شد تا آنها با آمادگی بهتر بتوانند در رقابت‌های پیش روی کسب امتیاز المپیکی، شرکت کنند. علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران در این اردو حضور داشتند، ملی‌پوشان کشورمان پس از پایان تمرینات‌ خود راهی تفلیس شدند تا در جام‌جهانی گرجستان شرکت کنند. این رقابت‌ها طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود و امتیاز حاصل از آن در رنکینگ انفرادی و تیمی شرکت کنندگان تاثیر دارد.
همچنین علی پاکدامن سهمیه خود را قطعی کرده است و تیم ملی سابر ایران نیز در آستانه کسب سهمیه قرار دارد. این تیم بعد از جام جهانی گرجستان که از فردا آغاز می‌شود دو میدان دیگر را پیش رو دارد. مسابقات ایتالیا در نیمه اول اسفند و مسابقات مجارستان در ابتدای فرودرین ماه سال آینده از دیگر برنامه سابریست‌های ایران خواهد بود.