ایران یکی از قدرت‌های کشتی دنیاست

مربی تیم کشتی آزاد روسیه: جوانان خود را در جام شاهد محک زدیم

مربی تیم کشتی آزاد روسیه بعد از کسب عنوان قهرمانی در جام بین المللی شاهد گفت: خوشحالم که در یکی از معتبرترین تورنمنت‌های دنیا به این موفقیت دست یافتیم. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) ، «ماگمود عزیزاف» با بیان اینکه ایران یکی از کشورهای قدرتمند دنیاست گفت: هدف ما از حضور در جام شاهد این […]

مربی تیم کشتی آزاد روسیه بعد از کسب عنوان قهرمانی در جام بین المللی شاهد گفت: خوشحالم که در یکی از معتبرترین تورنمنت‌های دنیا به این موفقیت دست یافتیم.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) ، «ماگمود عزیزاف» با بیان اینکه ایران یکی از کشورهای قدرتمند دنیاست گفت: هدف ما از حضور در جام شاهد این بود که بتوانیم کشتی گیران خود را در یک میدان خوب و معتبر محک بزنیم.

وی ادامه داد: به نظرم جام شاهد با توجه به رقابت‌های زیبا و اجرای فنون مختلف، یک از تورنمنت‌های معتبر و سازنده در رده جوانان بود. به عنوان مربی تیم قهرمانی از شرکت در این مسابقات راضی هستم، چراکه به اهداف خود رسیدیم.

عزیز اف خاطرنشان کرد: یکی از مزیت‌های این مسابقات رقابت تیم به تیم بود که باعث شد نفرات ما با آزادکاران مختلف سرشاخ شوند. این مساله فرصت خوبی در اختیار ما گذاشت تا بتوانیم نفرات خودمان را به نحواحسن مورد آزمایش قرار دهیم و به خوبی آنها را در برابر حریفان آنالیز کنیم.

وی در پایان گفت: ما به هدف خود از حضور در مسابقات دست یافتیم و از پیروزی در دیدار فینال مقابل ایران و قهرمانی در این رقابت‌ها خوشحال هستیم.

رقابتهای بین المللی جام شاهد با حضور ۱۲ کشور و ۲۷ تیم در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی به صورت تیم به تیم برگزار شد که تیم های ایران در رشته کشتی فرنگی و آزاد به ترتیب اول و دوم شدند و روس‌ها نیز در رشته آزاد و فرنگی به ترتیب به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند.