معرفی میزبانان لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال کشور

سازمان لیگ فدراسیون والیبال میزبانان لیگ كانون‌های دختر رده سنی زیر 20 سال کشور را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران ، ایپنا ؛ مرحله نخست لیگ کانون‌های والیبال دختر زیر ۲۰ سال کشور پنجم تا دهم مردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای میزبانان این مسابقات را اعلام کرد.

ورود تیم‌ها عصر روز پنج‌شنبه چهارم مرداد است. مسابقات مرحله مقدماتی با حضور ۲۹ تیم در ۸ منطقه به‌صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

در پایان مرحله مقدماتی از هر منطقه دو تیم رتبه اول و دوم به مرحله دوم مسابقات صعود خواهند کرد تا طبق جدول با قرار گرفتن در ۴ گروه ۴ تیمی رقابت‌های خود را به صورت دوره‌ای برگزار کنند. در پایان مرحله دوم نیز رتبه‌های اول و دوم ۴ گروه به مرحله MW صعود می‌کنند و این بازی‌ها تا اتمام مسابقات به میزبانی یک منطقه برگزار خواهد شد.

براین اساس میزبانان و تیم‌های شرکت کننده لیگ کانون‌های دختر زیر ۲۰ سال کشور از سوی سازمان لیگ به این شرح اعلام شدند:

هیات والیبال استان تهران میزبان دو گروه با حضور ۷ تیم (پیروز شمیران، لبخند ایتام، ماوان و چوب خط سوادی) و (زرین گوهر سیرجان، سام و ماکان شاهرود)

هیات والیبال استان خراسان رضوی میزبان دو گروه با حضور ۶ تیم (تلنت سورن، شوکت علم و ورزش و ستارگان سپهر) و (مدرن پیشرفته، مقاومت پویا و کانون آزاد نیشابور)

هیات والیبال استان فارس میزبان یک گروه با حضور چهارتیم (ستارگان، هزاره آرامش، اوج ساحل قشم و شهابی لامرد)

هیات والیبال استان گلستان میزبان یک گروه با حضور چهار تیم (ماهان، منتخب شهر بناب، کشت و صنعت پادیاب و کانون گل نرگس آزادشهر)

هیات والیبال استان قزوین میزبان یک گروه با حضور چهار تیم (برنا قزوین، الماس، پویش و فردوسی)

هیات والیبال استان گیلان میزبان یک گروه با حضور چهار تیم (ثابت فومن، لطافت خمام، نام آوران و کهکشان)

این مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آخرین آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون برگزار خواهد شد.

هر تیم شامل حداکثر ۳۰ بازیکن (متولدین یازده دی ماه ۱۳۸۳)، یک مربی، ۲ کمک مربی و یک سرپرست است. حضور آنالیزور، بدنساز، فیزیوتراپ، پزشک، ماساژور در کنار تیم بلامانع است.

مربیان تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو و بازیکنان ساکن یا دانش آموز استان مربوطه باشند.

اعتراض تیم‌ها به صورت مکتوب حداکثر یک ساعت بعد از اتمام بازی به انضمام مبلغ پنج میلیون ریال وجه، تحویل ناظر فنی مسابقه گردد.