بانوی ملی پوش سابق تیم راگبی با حضور در فدراسیون جانبازان و معلولان کلاس بندی پزشکی شد.

ملی پوش سابق تیم راگبی، کلاس بندی پزشکی شد

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ سارا عبدالمکی پس از معاینات پزشکیِ کادر کلاس بندی فدراسیون جانبازان و معلولان، کلاس پزشکی خود را دریافت کرد و برای ادامه ی فعالیت ورزشی در رشته دوومیدانی راهنمایی های لازم را دریافت کرد. عبدالملکی سالهای زیادی است در رشته های مختلفی چون دو صحرانوردی، هندبال، فوتسال، بدمینتون فعالیت کرده و […]

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ سارا عبدالمکی پس از معاینات پزشکیِ کادر کلاس بندی فدراسیون جانبازان و معلولان، کلاس پزشکی خود را دریافت کرد و برای ادامه ی فعالیت ورزشی در رشته دوومیدانی راهنمایی های لازم را دریافت کرد.
عبدالملکی سالهای زیادی است در رشته های مختلفی چون دو صحرانوردی، هندبال، فوتسال، بدمینتون فعالیت کرده و عضو تیم ملی راگبی هم بوده است.
وی در خصوص ادامه ی فعالیت های ورزشی اش در بخش جانبازان و معلولان گفت: اوایل پذیرش شرایط سخت بود اما حالا تلاش می کنم ورزش قهرمانی را در بخش پارالمپیک پیگیری کنم و آمادگی کامل برای شروع یک رشته ی جدید را دارم و تلاش می کنم تا در هر زمینه ای که وارد شدم موفق شوم و تا انتها پیش روم.
علی اصغر هادی زاده، رئیس انجمن دوو میدانی در خصوص شرایط عبدالملکی گفت: با معاینات انجام شده او شرایط حضور در دوو میدانی را دارد و با توجه به پیش رو بودن فصل سرما تمریناتی برای آمادگی او در منزل با کمک مربی پیش بینی می شود و امیدواریم هر چه زودتر شاهد حضور او در میدان قهرمانی باشیم