مهاجرت باعث بدنامی ورزشکاران می‌شود/ ۳۵۰ میلیارد تومان در اختیار پرسپولیس و استقلال است

وزیر ورزش و جوانان گفت: مهاجرت در قالب تیم‌های ورزشی باعث بدنام شدن ورزشکاران می شود.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره مهاجرت و پناهندگی برخی از ورزشکاران گفت: اگر قرار است در کشور دیگری زندگی کنید یا اینکه یکسال به کشور دیگری بروید یا اینکه برای تحصیل به کشور دیگری مهاجرت کنید چرا در قالب تیم های ورزشی این کار را می‌کنید و سایر ورزشکاران را بد نام می‌کنید؟

 مهاجرت ورزشکاران در سال های گذشته یکی از مشکلات ورزش کشور بوده و چندی پیش بالسینی،  ملی پوش شنا هم به کشور انگلیس رفت.  

سجادی درباره وضعیت ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این ۲ باشگاه هرکدام به تفکیک ۳۵۰ تومان پول نقد دارند که می‌توانند بازیکنان مدنظر خود را در فصل نقل و انتقالات جذب کنند. همچنین بدهی‌های معوقه مشکلاتی را برای این ۲ تیم ایجاد کرده  است و یکی از تکالیف AFC روی زمین مانده است.

انتهای خبر

سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مدتی پیش در فرابورس عرضه شد و اکنون آن‌ها با آزاد شدن سهام خود در فرابورس می‌توانند از این منبع مالی برای حل مشکلات خود استفاده کنند.  

سجادی درباره زمان انتخابات مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک گفت:  در مجمع ۲ تاریخ به مشورت گذاشته شد و تاریخ دوم که بعد از بازی های کشورهای اسلامی بود  به تصویب رسید و تاریخ ششم شهریورماه برگزار خواهد شد.

مجمع داوری کمیته ملی المپیک برای تعیین زمان برگزاری انتخابات کمیسیون امروز برگزار شد و اعضای مجمع تصمیم گرفتند که روز ششم شهریورماه انتخابات را برگزار کنند.