مهربد شاملی و درخشش نام ایران در مسابقات کارتینگ و فرمول 4 ابوظبی

مهربد شاملی، راننده جوان، سریع و با استعداد اهوازی با تیم حرفه‌ای خود در مسابقات فرمول 4 ابوظبی مقابل حریف‌های اروپایی با اسپانسری برند مای شرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران ایپنا :سابقه مهربد شاملی راننده سریع اهوازی
این راننده که از سال 2016 تا 2018 در مسابقات کارتینگ جونیور با کسب مقام قهرمانی (2017-2018) و سومی (2016) درخشیده بود با رسیدن به مقام دومی در رده سنیور در سال 2018 و نیز نایب قهرمانی در مسابقات کارتینگ امارات در مقابل حریفان اروپایی مورد توجه تیم‌های حرفه‌ای قرار گرفته و پس از موفقیت در تست‌ها، همراه تیمش در مسابقات فرمول 4 که همزمان با مسابقات فرمول یک برگزار می‌شود. شرکت می‌کند.
درخشش مهربد شاملی در مسابقات ابوظبی
در هفته‌های اخیر، این ورزشکار در مسابقات کارتینگ علی رغم شروع بسیار عالی در پیچ آخر با بدشانسی مواجه شد و پس از تصادف به مقام سومی کارتینگ رسید. همچنین در آخرین دور مسابقات فرمول 4، در مقابل 13 راننده حرفه‌ای اروپایی به مقام هشتم رسید. گفتنی است این راننده با استعداد از سال آینده با تیم خود برای مسابقات به اروپا خواهد رفت.
اسپانسرینگ مهربد شاملی در مسابقات فرمول 4
اخیرا برند مای در راستای فعالیت‌های خود برای حمایت از ورزشکاران جوان و آتیه‌دار، تصمیم به حمایت از این ورزشکار با استعداد ایرانی گرفته است. امید است با حمایت مای، نام ایران در عرصه‌های بین المللی بیش از پیش بدرخشد.