مولایی: فدراسیون وزنه‌برداری از هم اکنون به دنبال موفقیت در المپیک لس‌آنجلس است

سرپرست تیم ملی وزنه‌برداری گفت: یکی از مهمترین اهداف کمیته فنی پوست‌اندازی و جوان‌گرایی در تیم ملی است. با این راهبرد فدراسیون به دنبال آن است که نسل خوبی را برای المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس آماده کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران ، ایپنا ؛ اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از روز اول اردیبهشت سال جاری با حضور ۱۲ پولادمرد د در حال برگزاری است. این اردو زیر نظر نواب نصیرشلال به عنوان سرمربی و سهراب مرادی و بهمن زارع به عنوان مربیان تیم ملی در محل فدراسیون وزنه‌برداری برگزار می‌شود. سرپرستی این تیم بر عهده بهادر مولایی دارنده مدال نقره پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۳ جهان در دسته فوق‌سنگین است.

بنا بر اعلام فدراسیون وزنه‌برداری این اردو با هدف آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری برای بازی‌های المپیک و مسابقات جهانی ۲۰۲۴ منامه است. در اردوی تیم ملی هم نفرات با تجربه و مدال‌آور جهانی حضور دارند و هم جوانان در کنار این بزرگان کسب تجربه خواهند کرد تجربه‌ای که می‌تواند آنان را برای حضور در رقابت های آینده آماده سازد.

حمید زارع، عبدالله بیرانوند، ایلیا صالحی‌پور، علی عالی‌پور، میرمصطفی جوادی، علیرضا عباسپور، علیرضا معینی، علیرضا نصیری، ابوالفضل زارع، آریا پایدار، آیت شریفی و علی داودی ۱۲ وزنه‌بردار حاضر در اردوی تیم ملی هستند.