رییس اداره ورزش و جوانان خلخال:

نفرات برتر مسابقات انتخابی بدمینتون استان اردبیل مشخص شد

Print Friendly, PDF & Email

اردبیل- خلخال- مسابقات بدمینتون انتخابی استان اردبیل به میزبانی خلخال با معرفی نفرات برتر این رشته ورزشی به کار خود پایان داد.

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

به گزارش خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل: مسابقات انتخابی بدمینتون پسران استان اردبیل همزمان با سالروز ولادت امام علی(ع) روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه با حضور ورزشکارانی از سطح مناطق مختلف این استان در سالن تختی شهر خلخال و در دو رده سنی زیر ۱۵ و زیر ۱۹ سال برگزار شد.

سیدناصر میرمرسلی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۴۸ ورزشکار در قالب چهارتیم از شهرستانهای اردبیل ، خلخال ، کوثر و هشجین با هم رقابت کردند و در پایان نفرات برتر هریک از رده های سنی معرفی و احکام قهرمانی خود را از دست مسئولین حاضر در مراسم دریافت کردند.

به گفته رییس اداره ورزش و جوانان خلخال در گروه سنی زیر ۱۹ سال پدرام شیخعلیزاده از (خلخال) طاها جنتی از (کوثر) به ترتیب نفرات اول و دوم شناخته شده و امیر ارشیا کریمی و محمدمهدی فتاحی هر دو از (خلخال) مقام سوم را کسب کردند .

میرمرسلی گفت: همچنین در رده سنی زیر ۱۵ سال امیرمحمد همدمی از (خلخال) توحید محمدی از (خلخال) به ترتیب مقام اول و دوم را کسب و محمدمهدی علیزاده از (خلخال ) و علیرضا بنایی از شهرستان (کوثر) مشترکا”مقام سوم این رده سنی را بدست آورند.

وی از توسعه و پیشرفت رشته ورزشی بدمینتون خلخال خبر داد و افزود: تعداد قابل توجهی از بدمینتون کاران خلخال در تیم انتخابی استان اردبیل و برای شرکت در مسابقات ملی انتخاب شده اند.