یادداشت روز؛

نمایندگان مردم و ورزش اردبیل

اردبیل- متاسفانه جامعه ورزش برای عزیز بودن و این‌که در پیش پایشان گوسفند قربانی کنند و ساعت‌ها در وصفشان سخنرانی نمایند باید منتظر انتخابات مجلس باشند.

خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)-واحد اردبیل: نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در قبال ورزش این منطقه چه مسئولیتی دارند؟

آیا حضور در مراسم افتتاح نمایشی، دخالت در امور انتصاب مدیرکل و رؤسای شهرستان‌ها، سفارش یاران و دوستان و پیش مرگ ها برای قرار گرفتن در لیست استخدام احتمالی و فشار بر وزارتخانه و وزیر برای انتصاب نور چشمی‌ها در تهران و فدراسیون‌ها برای پیشرفت و توسعه ورزش استان کافی است؟ آیا این عزیزان با دست زدن به چنین اعمالی دِین خود را به ورزش ادا می کنند؟

نمایندگان شهرستان اردبیل برای یک‌بار هم که شده از وضعیت ورزش منطقه پرس‌وجویی کرده‌اند و در جریان اقدامات انجام‌یافته و نیازهای احتمالی قرار گرفته‌اند؟ آیا پیگیری شده‌است که بعد از جریان بازدید آن‌ها از دو مجموعه علی دایی و تختی تصمیمات گرفته‌شده به مورد اجرا گذاشته شده‌است؟

جامعه ورزش برای عزیز بودن و این‌که در پیش پایشان گوسفند قربانی کنند و ساعت‌ها در وصفشان سخنرانی نمایند باید منتظر انتخابات مجلس باشند.

آن‌وقت خیلی ها به سراغ شان می‌آیند و در بزرگی و عظمت شان قصیده‌های بلندبالایی می‌سرایند ولی الان کسی نیست که سراغی از آن‌ها بگیرد و به‌دور از هرگونه تعصب و حمایت از فرد و افراد به واقعیت‌ها تن بدهد و مدافع حقیقت و ورزش باشد و نه تعداد انگشت شمار بادمجان‌های دور بشقاب.

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل در هفته چند روز در محل کار خود حاضر است؟ آیا اداره امور در روزهای اخیر از شهر قونیه ترکیه موافق میل و خواسته آن‌هاست؟ آیا موقعی که برای انتصاب مدیر ورزش استان به سرپرستی فدراسیون رایزنی می‌کردند به ورزش حوزه انتخابیه فکری نشد؟

و اما آقایان نمایندگان آیا می‌دانید که فدراسیون فوتبال و میرشاد ماجدی سرپرست و طهمورث حیدری مسئول کمیته امور استان‌ها در قبال استان‌ها به‌دلخواه رفتار می‌کنند؟ این بحث را بشنوید و اگر صلاح دیدید و حاصل آن را در تضاد با هواداران و سینه‌چاکان خود ندیدید، اقدام کنید و اجازه ندهید که مرکزنشینان به هر ترتیبی که بخواهند در قبال ورزش و فوتبال اردبیل رفتار نمایند.

مدت چهارساله ریاست بر هیات فوتبال استان اردبیل و استان خوزستان به پایان رسید.

مدیران کل ورزش و جوانان اردبیل و خوزستان از فدراسیون خواستند با تعیین سرپرست، مقدمه برگزاری انتخاباتی سالم و به‌دور از حاشیه را فراهم بکنند.

با درخواست اردبیل مخالفت کردند و ادامه مسئولیت رییس تا برگزاری مجمع را خواستار شده و به نوعی ریش و قیچی انتخابات را به دست یکی از کاندیداها سپردند.

با درخواست خوزستان موافقت شد و برای هیئت آن سرپرست معرفی گردید .
حال سوال این است اگر اساسنامه برای هیئت‌های استانی یکسان بوده و همه برای اطاعت از آن مکلف هستند پس چرا در قبال استان‌ها رفتارهای مختلف انجام می‌دهند؟ چرا تعیین سرپرست برای هیئت فوتبال استان اردبیل غیرممکن و برای خوزستان امکان‌پذیر می‌شود؟ آیا قوانین و مقررات موجود براساس دما و تغییرات آب‌وهوایی استان‌ها قابل‌تغییر هستند؟ ملاک قضاوت فدراسیون برای رفتار متناقض در قبال استان‌های اردبیل و خوزستان چه مواردی بوده‌است؟
اگر مصلحت بر حقیقت سایه افکند و فقط شعار دادن و حفظ هوادار و طرفدار ارجح باشد باید هم فوتبال خوزستان عزیز و فوتبال اردبیل بی جایگاه باشد.
آیا برای احقاق حق فوتبال در قبال تضییع آشکار آن، نمایندگان اقدامی می‌کنند و یا به تماشا می‌نشینند و بحث انتخاب مدیرکل را ادامه می‌دهند؟

انتهای پیام /