برگزاری المپیاد ورزشی دختران روستایی و عشایری در نمین

Print Friendly, PDF & Email

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اردبیل از برگزاری المپیاد ورزشی دختران روستایی و عشایری طی فردا (جمعه 16 مهرماه) در شهرستان نمین خبر داد.

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

به گزارش خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل: علی تقی زاده رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اردبیل عنوان کرد: مرحله شهرستانی المپیاد ورزشی دختران روستایی و عشایری به مناسبت روز روستا روز جمعه مورخه 16 مهرماه در شهرستان نمین برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله شهرستانی المپیاد ورزشی دختران روستایی و عشایری تابحال در شهرستان های پارس آباد، بیله سوار، خلخال و اصلاندوز برگزار شده و در سایر شهرستان ها نیز به ترتیب و طبق زمانبندی و برنامه ریزی های انجام شده اجرا خواهد شد تا شهرستان ها  تیم خود را برای حضور در مرحله استانی المپیاد ورزشي دختران روستايي و عشایری آماده کنند.

برگزاری المپیاد ورزشی دختران روستایی و عشایری در نمین

این مسئول ورزشی ادامه داد: این المپیاد در رشته های گانیه، دو و میدانی، بسکتبال سه گام، طناب کشی و دارت در شهرستان نمین اجرایی می شود.

وی در پایان بیان کرد: مرحله استانی المپیاد فوق در هفته تربیت بدنی اجرا و نهایتا تیم استان اردبیل برای حضور در مرحله منطقه ای و کشوری مشخص خواهد شد.