معاون ورزش و جوانان استان اردبیل:

هیات‌های ورزشی به ارائه گزارش عملکرد اهمیت دهند / تخصیص اعتبارات بر اساس آمار فعالیت‌ها می‌باشد

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از تاخیر برخی هیات های ورزشی در ارائه گزارش عملکرد گلایه کرد و گفت: ارائه عملکرد هیات ها در میزان تخصیص اعتبارات اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل محمدرضا برادران در مراسم تجلیل از هیات های ورزشی استان اردبیل عنوان کرد: با سابقه طولانی که در بدنه ورزش استان دارم همیشه نگران پرداخت بدهی های کلان ورزش بودم و انتظار نداشتم مدیری بتواند از پس ۶ میلیارد تومان بدهی حوزه ورزش استان برآید.
وی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان در پرداخت تمامی بدهی های هیات ها و شهرستان ها، اذعان کرد: با پرداخت بدهی ها و حمایت از هیات ها، ورزش استان احیا شده است؛ هیات های استانی نیز به نوبه خود فشارهای زیادی را تحمل کرده اند که از تمامی زحمتکشان تمامی هیات ها تشکر می کنم.
معاون اداره ورزش و جوانان استان اردبیل با گلایه از تاخیر برخی هیات ها در ارائه آمار و گزارش برنامه ها، تصریح کرد: این تاخیرها باعث می شود تا رتبه ورزش استان در ارزیابی ها پایین بیاید و به دنبال آن اثرات منفی در جذب اعتبارات داشته باشد.
برادران افزود: ارائه دقیق آمار فعالیت ها علاوه بر اثرات مثبت در جذب اعتبارات برای استان و هیات ها، باعث نمایان شدن نقاط قوت و ضعف شده و انجام برنامه های دقیق برای پیشرفت هیات ها را به دنبال خواهد داشت.

خبرنگار: رشید عبدالحسینی