پرسپولیس ۰-۰ نفت مسجدسلیمان؛ برانکو حریف ویسی نشد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش ایپنا ، عبدالله ویسی با تفکرات دفاعی خود موفق شد در ورزشگاه آزادی تیم هجومی پرسپولیس را متوقف کند و پرسپولیسی که هفته گذشته در اهواز متوقف شد، در این بازی هم که جو متشنج نبود باز هم متوقف شد و برای این تساوی بهانه ای نخواهند داشت. نفت مسجدسلیمان در فاز دفاعی […]

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

به گزارش ایپنا ، عبدالله ویسی با تفکرات دفاعی خود موفق شد در ورزشگاه آزادی تیم هجومی پرسپولیس را متوقف کند و پرسپولیسی که هفته گذشته در اهواز متوقف شد، در این بازی هم که جو متشنج نبود باز هم متوقف شد و برای این تساوی بهانه ای نخواهند داشت.

نفت مسجدسلیمان در فاز دفاعی باحضور بازیکنی همچون موسی کولیبالی بسیار عالی کار کرد ولی در فاز هجومی همچنان بدون گل هستند.

هفته چهارم لیگ برتر ایران
پرسپولیس تهران-نفت مسجد سلیمان
ورزشگاه آزادی تهران
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
تیم داوری: پیام حیدری– رحیم شاهین – محسن سلطانی – سعید رحیمی مقدم/ناظر: محمدرضا فلاح
کارت زرد: سیامک نعمتی(پرسپولیس)-یوسف وکیا(نفت مسجد سلیمان)-عباس عسگری(نفت مسجد سلیمان)

ترکیب دو تیم

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، جلال حسینی- شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن، سیامک نعمتی، علی علیپور

نفت مسجد سلیمان: میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، یوسف وکیا، میلاد خدایی اصل، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، محمود قائد رحمتی، پیمان میری، فرشید محمدی، عباس عسگری

نیمه اول

پرسپولیسی ها بازی را هجومی تر آغاز کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند. دقیقه ۶ ارسال محمد انصاری از جناح چپ را مدافع نفت ناقص دفع کرد تا توپ پشت محوطه جریمه به امید عالیشاه برسد، با شوت این بازیکن توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد. دقیقه ۹ بشار رسن پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت سنگینی را راهی دروازه نفت کرد که در میانه راه توپ به مدافع این تیم برخورد کرد و راهی کرنر شد. رفته رفته تیم نفت مسجد سلیمان خود را از زیر فشار پرسپولیس خارج کرد و با ضد حمله های اندک سرخپوشان را تحت فشار قرار داد. دقیقه ۱۹ عباس عسگری از جناح چپ خود را به پشت محوطه جریمه پرسپولیس رساند، اما شوت او به راحتی در دستان علیرضا بیرانوند قرار گرفت. دقیقه ۲۳ پاس رو به بیرون پیمان میری پشت محوطه پرسپولیس به فرشید محمدی رسید که شوت زمینی و آرام این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸ سیامک نعمتی به خوبی از بین چند بازیکن نفت مسجد سلیمان عبور کرد و از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ به راحتی در دستان میلاد فراهانی قرار گرفت. دقیقه ۲۹ حسین ماهینی از فاصله ای دور نسبت به دروازه اقدام به شوتزنی کرد که توپ آرام از کنار دروازه نفت عبور کرد. دقیقه ۳۴ توپ ارسالی بشار رسن در زاویه ای بسته به امید عالیشاه رسید که با ضربه سر بی دقت این بازیکن توپ از دروازه دور شد. هر چه به پایان نیمه اول می رسید، برخورد ها در میانه میدان بیشتر می شد و موقعیت های ایجاد شده روی دروازه کاهش می یافت. در دقایق پایانی نیمه اول دیگر اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دهند.

نیمه دوم

نیمه دوم را هم پرسپولیسی ها بهتر آغاز کردند، دقیقه ۴۹ سیامک نعمتی با عبور از مدافع نفت از جناح راستی توپ را ارسال کرد که فراهانی توپ را در آغوش گرفت تا دروازه تیمش باز نشود. خطرناک ترین موقعیت بازی در دقیقه ۵۴ برای پرسپولیس رخ داد و فاصله چندانی تا باز کردن دروازه نفت نداشتند. ضربه ایستگاهی پرسپولیس با ارسال احمد نوراللهی همراه شد که به خاطر اشتباه فراهانی در خروج از دروازه، توپ به جلال حسینی رسید و با ضربه سر این بازیکن توپ به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد. دقیقه ۶۰ کمال کامیابی نیا از راهی دور نسبت به دروازه نفت مسجد سلیمان شوت محکمی را راهی دروازه کرد که میلاد فراهانی به خوبی توپ را جمع کرد تا دروازه تیمش باز نشود.

پرسپولیسی ها روی یک ارسال دیگر دروازه نفت را تهدید کرد. دقیقه ۶۷ کرنر ارسالی احمد نوراللهی به شجاع خلیل زاده رسید که با ضربه سر او توپ از کنار دروازه عبور کرد، اما داور در نهایت خطای شجاع را اعلام کرد. دقیقه ۷۲ بازیکن پرسپولیس از پشت محوطه جریمه نفت اقدام به شوتزنی کرد که توپ در دستان فراهانی قرار گرفت. دقیقه ۷۴ شوت آفاقی از پشت محوطه پرسپولیس از بالای دروازه بیرانوند عبور کرد. دقیقه ۸۸ روی هماهنگی منشا و نعمتی، سیامک نعمتی موقعیت خوبی درون محوطه جریمه به دست آورد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت. هرچه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم فشار بازیکنان پرسپولیس بیشتر می شد، اما نفتی ها به شدت در لاک دفاعی فرو رفته بودند. دقیقه ۹۰ پرسپولیسی ها روی چند مرحله دروازه نفت را تهدید کردند که در نهایت شوت نوراللهی از یکقدمی دروازه در دستان میلاد فراهانی قرار گرفت.