پریچهر درباره انتقال جام های قهرمانی توضیح داد

سرپرست فدراسیون بسکتبال گفت: اگر جام های قهرمانی را از فدراسیون به سالن آزادی انتقال دادیم، دلیلش این بود که از آنها صیانت بهتری کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایپنا  روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، نصرالله پریچهره در گفت و گویی با دوربین باشگاه خبرنگاران درباره زمان انتخابات فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: طبق آخرین خبری که من دارم، آقای اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها مصاحبه ای کردند و گفتند که 23 دی ماه انتخابات فدراسیون بسکتبال برگزار می شود. شنیدم که فعلا ۱۵ نفر تایید شده اند. البته فردی که می خواهد به جمهوری اسلامی ایران خدمت کند، باید از فیلترهایی عبور کند تا انشاالله در نهایت یک فرد دلسوز برای ریاست فدراسیون انتخاب شود.

وی درباره انتقال جام های قهرمانی فدراسیون بسکتبال به سالن آزادی عنوان کرد: این موضوع را برخی از کانال ها و سایت ها مطرح کرده بودند که متاسفانه بازتابش هم زیاد بوده است. این موضوع برای تقریبا 4 هفته قبل است و اگر قرار به پخش خبر بود، باید همان موقع رخ می داد. در ابتدای ورود من به فدراسیون بحث تعمیرات اتاق ریاست فدراسیون را در دستور کار داشتیم. همانطور که دوستان نوشته بودند، این اتاق پر از جام های قهرمانی، تقدیرنامه ها و… بود که در دوران پربار آقای مشحون در مسابقات آسیایی و جهانی به دست آمده است. ما این کار را با 2 نیت انجام دادیم.

اول اینکه باید تعمیرات می شد و نیاز بود که وسایل داخل اتاق جمع آوری شود. مطلب بعدی هم هدف گذاری بود که توفیق، دبیر فدراسیون مطرح کرد و ما هم استقبال کردیم. قرار شد این جام ها را به سالن آزادی و سالن اجتماعات این مجموعه منتقل کنیم تا بتوانیم آنجا را به عنوان موزه افتخارات بسکتبال معرفی کنیم. دیدیم که آنجا رفت و آمد ورزشکاران، مربیان و… بیشتر است.

اگر جام های قهرمانی را از فدراسیون به آنجا انتقال دادیم، دلیلش این بود که از آنها صیانت بهتری کنیم.

پریچهره همچنین بیان داشت:
می خواهیم از این طریق خاطرات خوبی که در سال های گذشته رقم خورده، با دیدن این جام ها یادآوری شود. نوری، مسئول سالن بسکتبال ماست و طوری این جام ها را بسته بندی کرد که هر کسی نمی دانست فکر می کرد جواهر است. فردی مثل توفیق این اقدام را انجام داد که سال ها این جام ها را در دست خودش گرفته است. فکر می کنم یکی از کسانی که برای گرفتن این جام ها عرق ریخته، آقای توفیق است.

خیلی خوب این جام ها بسته بندی شد و الان هم در سالن آزادی است. قرار است در چند روز آینده ویترین هایی به اتاق ریاست فدراسیون آورده شود و چند جام هم به اینجا برمی گردد تا در ویترین ها قرار داده شود اما بقیه آنها همان جا می ماند.