در قواره فنی نیستید که برای این ورزش نظر دهید

غیاثوند: خانه موی تای، فدراسیون انجمن هاست؛ نه ورزشهای رزمی/ کاری که نصیری در شش ماه کرد، آقایان شش سال گذشته نتوانستند آن را انجام دهند

Print Friendly, PDF & Email

پیشکسوت با سابقه موی تای گفت: خانه موی تای، فدراسیون انجمن های ورزشی است و اینکه برخی عنوان می کنند موی تای باید به فدراسیون رزمی برگردد به نظر می رسد …

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

پیشکسوت با سابقه موی تای گفت: خانه موی تای، فدراسیون انجمن های ورزشی است و اینکه برخی عنوان می کنند موی تای باید به فدراسیون رزمی برگردد به نظر می رسد هدفی جز موج سواری روی اسم بزرگ این ورزش ندارند.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، ایمان غیاثوند در واکنش به اظهارات اخیر یکی از کاندیداهای فدراسیون ورزشهای رزمی به خبرنگار ما گفت: موی تای آن ۶ سال هم اشتباهی به فدراسیون رزمی برگشته بود؛ این رشته بعد از ده سال زحمت و مشقت، در مسیر فدراسیونی شدن قرار گرفته بود که آقایان با خودخواهی محض، مانع از تحقق آن شدند.
غیاثوند ادامه داد: مدیریت این رشته شش سال دست آقایان بود. کدام دستاورد قابل ذکری را برای این ورزش به ارمغان آوردند که حالا موی تای موی تای می کنند؟! کاری که نصیری در طول شش ماه برای موی تای کرد، آقایان نتوانستند در شش سال آن را انجام دهند.
این پیشکسوت موی تای افزود: شرایط حال حاضر این ورزش را با یکسال گذشته مقایسه کنید؛ کار موی تای به جایی رسیده بود که دوره قبل با دو نفر عازم مسابقات آسیایی شد، اما حالا با ۵۰ ورزشکار قهرمان آسیا می شویم. به جای تشکر از متولیان ورزش کشور و همینطور جواد نصیری که موی تای را دوباره احیا کرد، این حرفها را پیش می کشند. اینها خود را بالاتر از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش می دانند. محض اطلاع بگویم نه اهل این خانواده هستید و نه  در قواره فنی که بخواهید برای این ورزش اظهار نظر کنید!
غیاثوند یادآور شد: اهالی موی تای هیچ گاه گافهای دوران مدیریت این آقایان را فراموش نمی کند. ایستادن در کنار ورزشکار اسراییلی چیزی نیست که به این زودی ها از ذهن جامعه ورزشهای رزمی پاک شود. یادمان نمی رود در دوران مدیریت گذشته نصیری، چطور تمام قد از ارزشهای این نظام دفاع کردیم. به خود افتخار می کنیم که قهرمان ما با عکس مقام معظم رهبری امام خامنه ای بر فراز سکوی قهرمانی مسابقات جهانی ازبکستان حاضر شد.
ناظر اسبق کمیته ملی المپیک در انجمن موی تای تصریح کرد: راه دور نمی رویم. همین چند وقت پیش و پیش از آنکه موی تای به دست نصیری سپرده شود، آنقدر عاجز مانده بودند که مجبور شدند برای تامین هزینه های اعزام به ورزشکاران فشار آورده و اعلام کنند هر کسی پول بدهد، می تواند در مسابقات حضور یابد؛ اتفاقی که از آن جز به “حراج گذاشتن پیراهن تیم ملی” تعبیر دیگری نمی توان داشت.
وی در پایان تاکید کرد: خیال آقایان را راحت کنم. موی تای دیگر به فدراسیون رزمی برنمی گردد. این رشته در مسیر فدراسیونی شدن قرار گرفته و قرار نیست به عقب برگردد. توصیه می کنم برای انتخابات به سراغ ابزارهای دیگری رفته و از اظهارنظرهای مغرضانه علیه این ورزش پرهیز کنند.