سرپرست ورزش و جوانان استان خبر داد؛

پیشرفت 90 درصدی تالار وزنه‌برداری اردبیل

اردبیل- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در بازدید از تالار وزنه برداری اردبیل از پیشرفت 90 درصدی این تالار به لحاظ فیزیکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) – واحد اردبیل: اکبر ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه عباسی معاون پشتیبانی، صالحیان رئیس و مهندسین دفتر فنی و ناظر پروژه های ورزشی اداره کل از تالار وزنه برداری، زمین چمن استادیوم تختی و دفتر هیاتهای ورزشی جودو، بوکس…. بازدید کرد.

در این بازدید سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه تالار وزنه برداری استان اردبیل پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد دارد گفت: با تلاش و پشتکار مهندسین دفتر فنی و پیمانکار و جذب اعتبارات لازم امیدواریم که این پروژه را بتوانیم برای ورزشکاران رشته وزنه برداری به بهره برداری برسانیم.
ورودی در بازدید از چمن استادیوم تختی نیز افزود: یکی از مطالبات مهم و به حق جامعه ورزش و جوانان به ویژه جامعه بزرگ فوتبال اردبیل داشتن یک زمین چمن استاندارد می باشد با توجه به اینکه اقدامات لازم برای بهسازی و بازسازی چمن این مجموعه انجام شده تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم یک زمین چمن استاندارد و قابل قبولی را تحویل فوتبال دوستان اردبیل دهیم.
وی در بازید از دفاتر هیات های ورزشی نیز اضافه کرد: با توجه به اینکه تعدادی از هیاتهای ورزشی از لحاظ مکانی در مضیقه هستند به دنبال ساماندهی این موضوع هستیم و اقدامات و دستورات لازم را برای پیگیری این موضوع به معاونت پشتیبانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل داده شده است.