کامرانی فر: بابت محرومیت ۳ ساله ام به کمیته استیناف شکایت کردم/ نهادهای نظارتی به قرارداد بازی های دوستانه ورود نکردند

حسن کامرانی فر دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال از شکایتش به کمیته استیناف به خاطر محرومیت ۳ ساله اش خبر داد.

حسن کامرانی فر دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال درباره محرومیت ۳ ساله اش از سوی کمیته اخلاق اظهار کرد: من نزدیک به یکسال است از فدراسیون فوتبال جدا شدم و قرارداد های  خوبی برای ۲ بازی دوستانه با سنگال و اروگوئه در اتریش امضا کردم. اکنون منتظر هستیم که کمیته استیناف این رای محرومیت را بررسی کند. امیدوارم که عدالت برقرار شود.

او افزود: من قرارداد ۲ بازی خوب دوستانه را امضا کردم و در این قراردادها منابع مالی برایش در نظر گرفته شده بود اما به خاطر اتفاقات رخ داده درآمدهای پیش بینی شده تحقق پیدا نکرد. مدارک کامل تر را تحویل کمیته استیناف دادیم و امیدوارم که این کمیته با نگاه عدالت محور یک رای عادلانه صادر کند.

کامرانی فر گفت: ما  شکایت خود را به کمیته استیناف ارائه کردیم و امیدوارم تصمیم عدالت محوری گرفته شود. 

او افزود: ۲ بازی دوستانه خوب قبل از جام جهانی برای تیم ملی فوتبال تدارک دیدیم و هر کس به جای من هم بود این قرارداد امضا می کرد و اگر هم به فدراسیون فوتبال برگردم دوباره این قرارداد امضا می کنم چون به نفع منافع ملی و فوتبال کشورمان است. 

دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال درباره اینکه نهادهای نظارتی هم به قرارداد بازی های دوستانه ورود کردند، گفت: نه، هیچ نهاد نظارتی وارد این موضوع نشده است و فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق این حکم را صادر کردند. 

کامرانی فر درباره اینکه درآمد حاصل از این بازی ها چه شده است، گفت: من قرارداد این ۲ بازی دوستانه را امضا کردم  و اجرای این قرارداد با مسئولان جدید فدراسیون فوتبال بود. شاید آنها باید قویتر قرارداد را اجرا می کردند.

او درباره اینکه گفته می شد که قرار است به عنوان معاون باشگاه پرسپولیس فعالیت کند، گفت: نه، اصلا چنین چیزی مطرح نبود و این پیشنهاد مربوط به ۶ ماه قبل بود که من ردش کردم.