کری خوانی درویش برای دربی: ۲۰ اورونوف در پرسپولیس داریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ۲۰ اورونوف داریم. اگر برسد بازی می‌کند و در غیر اینصورت نفرات دیگر مثل او هستند.

 به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه تمرین پیشکسوتان پریسپولیس در خصوص دربی اظهار داشت: این مسابقه هم مانند بازی های دیگر ۳ امتیاز دارد اما حساسیت آنها را بیش از حد می کنند. تیم ما هم آماده و سرحال است و برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد حضور پرسپولیس و استقلال در هتل مشترک در اراک گفت: همه چیز به زیر ساخت آن شهر بستگی دارد و هتل ۵ ستاره هم چیزی نیست که برویم از سوپرمارکت بخریم. ما هم جایی به جز آن هتل نداریم و نمی توانیم که شب در تهران بمانیم و روز بازی برویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص غیبت اورونوف در دربی عنوان کرد: من از سرمربی تیم نقل قول می کنم که می گوید ۲۰ اورونوف داریم. و اگر برسد بازی می کند و در غیر اینصورت نفرات دیگر مثل او هستند.

درویش در مورد اینکه گفته می شود مهرداد محمدی برای دربی بخشیده شده، گفت:  آنقدر از این کارها فدراسیون انجام داده که بار اولش نیست. مگر ۳ ساعت مانده به مهلت بارگذاری مدارک AFC سقف بودجه را اضافه نکردند؟ این کار غیرقانونی است و وقتی با سازمان لیگ صحبت کنم گفتند بخشیده نمی شود و بعید می دانم این اتفاق بیفتد.

۲۵۳ ۲۵۸