در چهارمین روز رقابت‌ها رقم خورد؛

کسب نخستین پیروزی هندبالیست‌های کردستانی در جام باشگاه‌های آسیا

Print Friendly, PDF & Email

شاگردان «نشمین شافعیان» در چهارمین روز رقابت‌های هندبال زنان جام باشگاه‌های آسیا نماینده قطر را شکست دادند و نخستین پیروزی خود را در این مسابقات کسب کردند. به گزارش ایپنا، منطقه کردستان، نخستین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال زنان آسیا با حضور 6 تیم از روز چهارشنبه 5 در کشور قزاقستان آغاز شد. این رقابت‌ها […]

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

شاگردان «نشمین شافعیان» در چهارمین روز رقابت‌های هندبال زنان جام باشگاه‌های آسیا نماینده قطر را شکست دادند و نخستین پیروزی خود را در این مسابقات کسب کردند.

به گزارش ایپنا، منطقه کردستان، نخستین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال زنان آسیا با حضور 6 تیم از روز چهارشنبه 5 در کشور قزاقستان آغاز شد.

این رقابت‌ها با حضور 3 تیم از قزاقستان، یک تیم از ازبکستان، یک از تیم قطر و تیم شهرداری سنندج به نمایندگی از کشورمان ایران به مدت 7 روز برگزار می‌شود.

تیم شهرداری سنندج نماینده هندبال زنان ایران در جام باشگاه‌های آسیا در روز یک شنبه 9 آبان توانست نماینده قطر را با نتیجه 31 بر 27 شکست دهد و به نخستین پیروزی خود دست یابد.

شهرداری سنندج پیش از این در سه دیدار قبلی خود مقابل دو نماینده قزاقستان و نماینده ازبکستان بازی را واگذار کرده بود و روز سه شنبه 11 آبان در آخرین دیدارش به مصاف دیگر نماینده قزاقستان می‌رود.

تیم شهرداری سنندج با ترکیب سیران احمدی، دلنیا محمودی، اسرا فتاحی کردستانی، شیدا ابوالقاسمی، سمیرا علی رمایی، کژال امینی، شقایق باپیری، پریا فرجی، دنیا امانی، سیران رجبی‌نیا،  اسرا زندی، مژگان قهرمانی در مسابقات شرکت خواهد کرد.

نشمین و نسرین شافعیان سرمربی و مربی، اکرم حبیب لو و زهرا آوجیان نیز به ترتیب تحت عنوان فیزیوتراپ و سرپرست، تیم شهرداری سنندج را در مسابقات همراهی می‌کنند.