گل محمدی:پیشنهاد ۵۰ میلیاردی تیم گل گهر را ندیدم/ دوست ندارند تیم پرسپولیس قهرمان شود

Print Friendly, PDF & Email

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به خبر پیشنهاد ۵۰ میلیاردی تیم گل گهر واکنش نشان داد.

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

یحیی گل محمدی سرمربی  تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان در جام حذفی اظهار کرد: یکی از بازی‌های حساس را در پیش داریم. ما از کیفیت گل گهر خبر داریم و می‌دانیم که در این چند سال مربیان و بازیکنان خوبی داشتند. این تیم کیفیت خوبی دارد و ما هم آماده این بازی هستیم. تمرینات خوبی تا امروز داشتیم. چیزی که با بازیکنان صحبت کردیم این بود که دربی را فراموش کنند و تمرکز روی بازی فردا باشد. هنوز اتفاق خاصی در لیگ و جام حذفی نیفتاده است.

او افزود: اصلی‌ترین بازی‌ها و مهمترین‌ها هنوز باقی مانده تا جام بگیریم و بهتر است خیلی زود بازی قبلی را فراموش کنیم و از آن حال و هوای دربی بیرون بیایم و به این بازی فردا فکر کنیم. البته می‌دانم بازیکنان درک خوبی از شرایط دارند و انصافا تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشتند. بعضی از بازیکنان ما تجربه‌های خوبی در صحنه‌های بین المللی داشته اند و این تجربه‌ها می‌تواند به کمک تیم ما بیاید. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و از این مرحله عبور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره غایبان این تیم  در بازی فردا تصریح کرد: برای بازی فردا کمال کامیابی‌نیا و گئورگی گولسیانی را در اختیار نداریم.  

گل محمدی درباره حواشی‌ای که بعد از دربی به وجود آمده و اینکه استقلالی‌ها معتقدند بیشترین ضرر را از داوری در این فصل دیده‌اند، افزود: باید آماری حرف بزنیم. اشتباهات برای ما هم به وجود آمده و موارد زیادی در این خصوص وجود دارد. ما از دوران سختی عبور کردیم و اکنون به جایگاه خوبی رسیدیم، اما برخی از دوستان که در تلویزیون و رسانه‌ها تعلقات رنگی دارند، به این مسائل می‌پردازند. همان‌طور که گفتم ما حواشی بازی قبل را فراموش کردیم و تمرکز ما روی بازی فردا است. اگر آمار دقیق بخواهند حتما آن را ارائه می‌دهیم که چه تعداد داوری علیه ما بوده است.  

گل محمدی ادامه داد: بازی در زمین خودمان با حمایت هواداران می‌تواند نقش زیادی داشته باشد. بازی قبلی خیلی خوب ما را حمایت کردند و دلگرمی خوبی بود. در بازی فردا هم می‌خواهم که رنگ ورزشگاه را قرمز کنند و با حضور پررنگ آن‌ها بتوانیم از این مرحله صعود کنیم و اتفاقات خوبی رخ دهد.

سرمربی پرسپولیس درباره  اینکه احتمالا برای فصل آینده وار نخواهیم داشت، گفت: نیم فصل اول سال گذشته بود که گفتند نیم فصل VAR می‌آید، اما خبری نشد و یکی، ۲ ماه قبل مصاحبه کردند که در شروع فصل آینده می‌آید و با این توضیحات جدید بعید می‌دانم در فصل آینده هم VAR را داشته باشیم، چون یک زیرساخت‌های خوبی می‌خواهد. برای آموزش هم فرصت می‌خواهد. بهتر است اگر نمی‌شود به ورزشکاران و فوتبالی‌ها و هواداران قول ندهند. این درست نیست. اگر شرایط فراهم نیست مرد و مردانه بگویند که امکانش وجود ندارد، اما اینکه مدام قول بدهند درست نیست و این کار غیر حرفه‌ای است.

گل محمدی  درباره پیشنهاد ۵۰ میلیاردی تیم گل گهر به او بیان کرد: من ندیدم این مطلب را! آخر لیگ است و خب خیلی‌ها دوست ندارند تیم ما موفق شود و به دنبال به حاشیه کشیدن تیم هستند و ما عادت کردیم. امکان دارد برخی از مردم به آن فکر کنند و بیشتر البته جنبه شیطنت دارد و اینکه تمرکز تیم ما را برهم بزنند. بگذارید فوتبال راه خودش را برود و تعلقات رنگی بیرون بیایید. هم تیم‌ها و بازیکنان و مربیان و مدیران کار خودشان را انجام می‌دهند و لیگ به خوشی پایان می‌رسد.

او درباره حضور مطهری در تیم‌ملی، حسینی در تیم امید عنوان کرد: هر ۲ مربی کاری و پرتلاش هستند و با جوانان خوب کار می‌کنند و آمار شان نشان می‌دهد که از نظر فنی بهترین هستند. به مطهری بابت حضور در تیم ملی تبریک می‌گویم و اگر تیم امید را به مجتبی بسپارند به نظرم بهترین تصمیم را گرفته اند و برای او آرزوی موفقیت دارم و جوانان زیادی به فوتبال معرفی کردند و حق شان است در سطح ملی کار کنند.