یک بام و دو هوا در فدراسیون بدنسازی

این روز ها که انتخابات پر حاشیه فدراسیون پرورش اندام به پایان رسیده است وحرف وحدیث هایی از قبیل شکایت برخی کاندیدا به وزارت ورزش وجوانان ونامه نگاری به وزیر از گوشه کنار ها به گوش می رسد

به گزارش خبرگزاری ایپنا این روز ها که انتخابات پر حاشیه فدراسیون پرورش اندام به پایان رسیده است وحرف وحدیث هایی از قبیل شکایت برخی کاندیدا به وزارت ورزش وجوانان ونامه نگاری به وزیر از گوشه کنار ها به گوش می رسد با خبرشدیم که ریاست فدراسیون بدنسازی نیز به دنبال تسویه حساب شخصی با مخالفان خود بوده است !
از قرار معلوم قرار است انتخابات هیات های استانی خراسان جنوبی ومازندران برگزار گردد و رئیس فدراسیون موضوع بازنشستگی این عزیزان را مطرح کرده است .
سوال اینجاست که اگر بحث بازنشتگی این عزیزان مطرح است چرا اجازه شرکت در انتخابات فدراسیون رابه این عزیزان دادید ثانیا چرا ؟مگر روسای استان های یزد ،تهران ،البرز ،خراسان شمالی ،بازنشسته نیستند پس چرا قانون شامل حال آنان نمی شود ؟؟؟
ازقرار معلوم پس از بررسی ها انجام شده ریاست فدراسیون اعلام نموده است چون که این استان ها در انتخابات از آقای نصیرزاده حمایت نموده اند بایستی کنار گذاشته شوند !
سوال اینجا است آیا یک رئیس فدراسیون برای همکاری با روسای هیات های استانی بایستی به عملکرد هیات استانی خود توجه کند یا بایستی ببیند به چه کسی رای داده است ؟
امیدواریم وزارت ورزش دراین موضوع ورود کند واجاره ندهد این انشقاق بیش از این بین روسای زحمت کش استانی به وجود بیاید.