دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان

انتقاد پیشکسوتان بدنسازی از مدیریت انحصاری

به گزارش ایپنا،دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش بدنسازی کشور با حضور جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان برگزار شد. سهراب سرابی پیشکسوت بدنسازی حاضر در این مراسم ضمن تقدیر از بزرگان عرصه ورزش اظهار داشت: پیشکسوتان صاحبان اصلی و بزرگ ورزش ما هستند که ما هرچه آموخته ایم از آنهاست. وی ادامه داد: متاسفانه این […]

به گزارش ایپنا،دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش بدنسازی کشور با حضور جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان برگزار شد.
سهراب سرابی پیشکسوت بدنسازی حاضر در این مراسم ضمن تقدیر از بزرگان عرصه ورزش اظهار داشت: پیشکسوتان صاحبان اصلی و بزرگ ورزش ما هستند که ما هرچه آموخته ایم از آنهاست.
وی ادامه داد: متاسفانه این ورزش به صورت انحصاری اداره و توسط ۲ یا ۳ نفر به پیش می رود، که این اشتباه است و باید این ورزش به دست جوانان افتاده و از انحصار خارج شود.
همچنین در این گردهمایی از مهرداد فتحی ورزشکار رشته بدنسازی و آتش نشان حادثه پلاسکو، با تقدیم لوح یاد بودی تقدیر و یاد و خاطره شهدای آتش نشان گرامی داشته شد.
پروفسور بابایی، رییس انجمن قلب استان فارس و فوق تخصص قلب نیز با بیان اینکه پیشکسوتان در حکم تنه و ریشه ورزش هستند اظهار داشت: آنان به جامعه ورزش خدمت کرده اند و باید در جامعه ،در جایگاه پیشکسوت تعریف شوند، چرا که پیشکسوتان شناسنامه جامعه ورزشی بوده که راه برای جوانان علاقه مند به ورزش هموار کرده اند.
وی در ادامه با بیان اینکه سازمان های ورزشی نیازمند برنامه علمی ، اصولی و صحیح هستند اذعان داشت:کلیه سازمان های ورزشی پیشرفته،از برنامه های راهبردی موثر استفاده کرده اند و ما نیز باید با استفاده از شیوه های علمی و برنامه های راهبردی از اتفاقات بد جلوگیری کرده و به سوی موفقیت حرکت کنیم.
پروفسور بابایی در ادامه با بیان اینکه از لحاظ علمی، ورزش بدنسازی پایه و اساس همه ورزش ها است افزود: آنچه که تهدید نظام ورزشی و به خصوص این رشته است ،آن است که نتوانیم به برنامه های راهبردی خود برسیم. ما باید درک صحیحی از جایگاه این ورزش داشته باشیم …