پورموسوی: استاندار به جای بانک ملی برایمان قدم برداشت/اصلا نمی خواستم به تهران بیایم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: واقعیت را می گویم و آن این است که بانک ملی اصلا ما را حمایت نمی کند بحث گروکشی نیست.اصلا نمی خواستم بیایم .

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: به نام خدایی که در سخت ترین شرایط حمایت خود را از ما دریغ کرد. اگر امروز اینجا هستیم به خاطر اوست. از شما هم تشکر می کنم که در این روزهای سخت به یاد ما بودیم. مسئولان فوتبال استقلال باید به خودشان تکانی بدهند. استقلال خوزستان نماینده ایران است. تا ساعتی پیش مشخص نبود مقابل پرسپولیس بازی کنیم اما اقایان شریعی و حیدری آمدند و کمک کردند.

وی در ادامه افزود: با یک فوتبال خوب امیدوارم شاهد یک بازی پاک و تماشاگر پسند باشیم. بچه ها دیروز به نشانه اعتراض تمرین نکردند. در چند روز گذشته بچه ها تمرکز کافی نداشتند. بعد از چندین بار قول ها و وعده ها عمل نشد. امروز با بچه ها حرف می زنیم و آنها را مصمم می کنیم که فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: بعد از بازی با پدیده اعلام کردم. واقعیت را می گویم و آن این است که بانک ملی اصلا ما را حمایت نمی کند. امیدوارم در این روزهای پایانی آنها به وعده های خود جامه عمل بپوشند. بحث گروکشی هم نیست.اصلا نمی خواستم بیایم و وقتی فهمیدم پول نیاید گوشی ام را می خواستم خاموش کنم اما چک شخصی دادند. قرار است تا ساعت 15 نهصد و پنجاه میلیون پول پرداخت شود تا من 29 نفر را راضی کنم. این اتفاق در دنیا نظیر ندارد. در عمان سرگردان بودیم. در امارات اقای مارکو هزینه کرد. خیلی از هزینه ها را آقای روشنایی داده است. خودم 100 میلیون قرض کردم و به بازیکنان دادم تا تیمی که خودم به آن عرق دارم از هم نپاشد. گله ام از نمایندگان شهرم است. به من خرده گرفتند که چرا خارج از ایران گفتم خوشحالم در شهری که تنفس نمی کنیم با قلبمان بردیم. ما سرباز کشورمان هستیم. از کادر فنی ام تشکر می کنم. بچه ها هم غیرت کردند. به عنوان نماینده ایران در رقابت های آسیایی هستیم و هیچ منتی نیست. در آنجا هم حرف دلم را زدم.

وی همچنین درباره رویارویی با پرسپولیس اذعان داشت: هیچ وقت خودم را پشت مشکلات قایم نمیکنم. دنبال بهانه گیری نیستم. پرسپولیس در این هفته ها نشان داده که لیاقت قهرمانی را دارد. ما کار سختی در برابر این تیم داریم. با توجه به اینکه امید برای سهمیه اسیا داریم تلاش می کنیم که حداقل امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره بدهی ها و مشکلات این تیم تصریح کرد: بستن قرارداد مرتبط به مدیرعامل باشگاه است. 6 سال از تاسیس باشگاه استقلال خوزستان گذشته است. در 5 سال قبل هیچ بدهکاری نداشتیم اما از همان سالی که قهرمان شدیم این مشکلات به وجود آمد. نفرات جدید جایگزین نفرات قبلی شدند که فوتبال را دوست نداشتند. 6 ماه شرکت ملی حقوق داده نشده بود و خیلی ها اعتصاب نکردند. اگر شما سه ماه پیش من را ببینید یک موی سپید نداشتم اما الان خیلی فرق کردم. با این حال منتی نیست و افتخار می کنم که برای چنین مردمی کار می کنم.

پورموسوی در پایان گفت: ما سقوط نمی کنیم و به آینده تیم ایمان دارم. به دوستان گفتم که تا قبل از سال به 70 درصد دریافتی به بازیکنان برسیم. گویا با 3090 قرار است قراردادی بسته شود. برای اسیا هم اسپانسر مجزا قرار است بگیریم. این تیم امید مردم اهواز است. مسئولان به فکر باشند. کسانی که از طرف ما و مردم اهواز رای گرفتند باید بیشتر به فگر باشند. به پاداششان احتیاج نداشتیم اما انتظار داشتیم که یک زنگ بزنند و بایت نتایج آسیایی تشکر کنند اما نشد. بعد از خدا به دکتر غلامرضا شریعتی امید داریم. ایشان استاندار است و وظیفه ای ندارد. به جای ایشان باید بانک ملی پاسخگو باشد ولی چه کنیم.

انتهای پیام/