آخرین اظهارات درویش در مورد ترابی، اسماعیلی فر و بیرانوند

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: ترابی ،اسماعیلی فر سال‌ها برای این تیم زحمت کشیدند و اگر بخواهند با پرسپولیس بمانند استقبال می‌کنیم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز پیرامون اتفاقات اخیر این باشگاه با رسانه‌ها گفتگو کرد.

رضا درویش در مورد حضور سرمربی جدید این تیم گفت: امروز مدارک را برای مجوز شورای برون مرزی ارسال کردیم و اگر تاکنون هم مجوز وی صادر نشده به دلیل نقص در مدارک بود و امروز تکمیل کردیم و قرار است تا فردا صادر شود و بعد از آن در مورد زمان حضور وی کار‌های لازم انجام می‌شود و احتمالا تا آخر هفته به ایران می‌آیند.

وی ادامه داد: جا دارد از بانک شهر تشکر کنم که در این مدت در زمینه مشکلات پرسپولیس کمک کرد، اما بانک‌های دیگر با ما جلسه‌ای نداشتند و اینکه بین خودشان جلسه بوده یا نه اطلاع ندارم.

درویش در مورد بازگشت ترابی و اسماعیلی فر گفت: این دو بازیکن قراردادشان با ما تمام شده برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند و جا دارد تشکر کنیم، اما این طبیعی است که بازیکنی چند سال در یک تیم باشد و با تمام شدن قرارداد برود ما به این دوستان گفتیم سقف بودجه ما اینقدر است و بیشتر نمی‌توانیم از لحاظ و قانونی بدهیم ولی به هر حال حضور در پرسپولیس امتیاز است و اگر دوستان بمانند محبت کرده اند و قدمشان روی چشم اگر نه که در تیم های دیگر مبالغ هنگفتی می توانند دریافت کنند.

وی در مورد بیرانوند معتقد است جلسه‌ای باید برگزار شود و تا یک هفته آینده در مورد آن تصمیم می‌گیریم (اشاره غیر مستقیم به شکایت از وی، چون با پرسپولیس قرارداد دارد و در تاریخ ۲۰ تیر این شکایت بررسی می‌شود).

درویش در مورد طلب از سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی گفت: بله طلب داریم، اما رقم دقیق آنرا نمی‌دانیم و آقای بهاروند در سازمان لیگ هم گفتند آمادگی دارند در این باره جلسه بگذاریم و یک کار گروهی این موضوع را بررسی می‌کند ضمن اینکه ما برای هر بازی اگر ۳.۵ یا ۴ را در نظر بگیریم حدود ۱۶ یا ۱۷ بازی میزبان بودیم و طلب داریم ضمن اینکه از فصل‌های قبل هم طلب داریم و یک باشگاهی که ۸۰ میلیارد بدهکار است و سهم ما در آن مانده است.