تشریح برنامه های آموزشی از زبان رئیس کمیته

رئيس كميته آموزش فدراسيون كاراته برنامه هاي آينده اين كميته را تشريح كرد.
image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران ، ایپنا ؛ ندا بروشک رئیس کمیته آموزش در خصوص برنامه های این کمیته گفت: اولین دوره کلاس دانش افزایی به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد خردادماه برگزار شد و قرار است تا پایان تیرماه دومین دوره این کلاس در استان مازندران برگزار شود. استان گیلان هم میزبان سومین دوره کلاس دانش افزایی در مردادماه خواهد بود که ما برای دوره های بازآموزی امتیازاتی در نظر گرفته ایم و مربیان برای تمدید کارت مربیگری خود باید در این دوه ها شرکت و امتیازات لازم را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم دوره های دانش افزایی را به صورت منطقه ای برگزار کنیم، افزود: کلاس دانش افزایی هر ماه به میزبانی یک استان برگزار می شود و ممکن است با توجه به نیاز هیات کاراته، دوره آنلاین نیر برای رفاه حال شرکت کنندگان برگزار گردد و امتیازاتی هم برای آن در نظر گرفته می شود.

بروشک از طراحی دروس آموزشی برای سبکها خبر داد و گفت: برای رونق کلاسهای بازآموزی در سبکها کمیته آموزش یکسری طرح درس در نظر گرفته که هر فصل آن را اجرا خواهد کرد و امتیاز بازآموزی هم به آن تعلق می گیرد.

وی گفت: کمیته آموزش آمادگی دارد با توجه به نیاز استانها دوره های دانش افزایی و بازآموزی برگزار نماید و کمیته آموزش فدراسیون در پایان سال از کمیته آموزش استانها را رتبه بندی و معرفی خواهد کرد.

رئیس کمیته آموزش از مکاتبه با کمیته ملی المپیک سخن گفت و ادامه داد: در نظر داریم ارتباط ویژه ای با آکادمی ملی امپیک برقرار کنیم و دوره های روانشناسی ورزشی را تحت نظر این کمیته برای قهرمانان و ورزشکاران کاراته برگزار کنیم.