از جنگ برادر‌ها در سری آ ایتالیا تا نبرد آینده در یورو ۲۰۲۴

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز اروپا را در باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید.

image_pdfimage_printچاپ خبر

برادر مقابلت می‌ایستم؛ این تیتر اصلی روزنامه گاتزا دلواسپرت ایتالیا است. کفرن تورام برادر کوچک مارکوس تورام مهاجم باشگاه اینتر و پسر لیلیان تورام اسطوره باشگاه یوونتوس به جمع بیانکونری‌ها اضافه شد. حالا پسر دوم لیلیان تورام برعکس پسر بزرگش، به باشگاه محبوب پدرش پیوسته و در فصل جدید سری آ، رقابت تنگاتگی با برادرش بر سر قهرمانی سری آ خواهد داشت.

پیشنهاد میلان برای جذب روملو لوکاکو هم دیگر تیتر این روزنامه است. البته گاتزتا در ادامه نوشته به ۲ دلیل شرایط برای میلان به منظور جذب لوکاکو مهیا نیست. یکی اینکه چلسی ۴۰ میلیون یورو می‌خواهد که پرداخت این رقم برای مهاجمی ۳۱ ساله با سیاست‌های میلان سازگار نیست. دوم اینکه دستمزد لوکاکو طی دو فصل اخیر در اینتر ۸ و در رم ۷.۵ میلیون یورو بوده است. اما پردرآمدترین بازیکن باشگاه رافائل لیائوست با ۶.۵ میلیون یورو و مدیران روسونری قصد ندارند سقف دستمزد را برای بازیکنی مثل لوکاکو افزایش دهند؛ بنابراین او برای انتقال باید کاهش دستمزد را بپذیرد. در هر صورت این انتقال دشوار به نظر می‌رسد.

روزنامه دلو اسپرت

او می‌رود. این هم تیتر روزنامه کوریره دلواسپرت با چاپ عکس مدافع باشگاه بولونیا است. ریکاردو کالافیوری ملی‌پوش ایتالیا پیشنهاد‌های خوبی از انگلیس دارد. آرسنال و چلسی مشتریان دست به نقد او هستند و آرسنال پیشنهاد ۴۷ میلیون یورویی به باشگاه بولونیا برای جذبش داده و این کار یوونتوس را که مدت‌ها است به این بازیکن علاقه دارد ، سخت کرده است. بولونیا ترجیح می‌دهد او را به باشگاه‌های انگلیسی که پول بیشتری می‌پردازند بفروشد، اما خود بازیکن ترجیح می‌دهد دوباره زیر نظر تیاگو موتا و این بار در باشگاه یوونتوس کار کند.

در بالای صفحه هم با تیتر مونتلای جادوگر نوشته شده: ترکیه پرواز کرد؛ که اشاره به صعود تیم ملی ترکیه با سرمربی ایتالیاییش وینچنزو مونتلا به مرحله یک چهارم یورو ۲۰۲۴ دارد. ترکیه دیشب دو بر یک اتریش را شکست داد و صعود کرد.

روزنامه دلو اسپرت

روزنامه تورینی توتواسپرت نقل و انتقالات دو باشگاه این شهر را پوشش داده است. در بالای صفحه تیتر مذاکره بونجورنو با ناپولی به چشم می‌خورد. الساندرو بونجورنو، مدافع ایتالیایی تورینو احتمالا با رقمی بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون یورو راهی ناپولی خواهد شد.

این روزنامه برای یوونتوس هم نوشته: تورام انجام شد؛ حالا تلاش برای کوتو. یوونتوس‌ها بعد از جذب کفرن تورام به سراغ یان کوتو مدافع راست ۲۲ ساله و سرعتی منچسترسیتی که فصل قبل به صورت قرضی در ژیرونا بازی کرد و عملکرد فوق العاده‌ای هم داشت خواهند رفت. 

روزنامه دلو اسپرت

روزنامه مارکا اسپانیا از قول ینس لمان دروازه‌بان بزرگ و سابق تیم ملی آلمان نوشته: اسپانیا مثل تیم جوانان، کوچک و بی تجربه است. لمان اعتقاد دارد نقطه ضعف اسپانیا تجربه کم است و ژرمن‌ها در بازی یک‌چهارم نهایی یورو برتری دارند و می‌توانند لاروخا را شکست دهند.

روزنامه دلو اسپرت

آ اس دیگر روزنامه شهر مادرید به استقبال جدال جمعه شب اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ رفته و با چاپ عکس بازیکنان جوان دو تیم تیتر زده: به آینده خوش آمدید. اسپانیا و آلمان در حالی در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو به مصاف هم خواهند رفت که هسته اصلی هر دو تیم را ستاره‌های بسیار جوان تشکیل می‌دهند. جمال موسیالا و فلورین ویرتز از تیم آلمان و نیکو ویلیامز و لامینه یامال از تیم اسپانیا ستاره‌های جوان و زیر ۲۱ سال دو تیم هستند که سال‌ها می‌توانند در ترکیب تیم‌های ملی‌شان بدرخشند.

روزنامه دلو اسپرت

موندو دیپورتیو هم تیتر یکش را به آنسو فاتی بازیکن جوان بارسلونا اختصاص داده که گویا در فصل آینده دیگر قرض داده نمی‌شود و در تیم بارسا بازی خواهد کرد. هانسی فلیک و دکو تصمیم گرفته‌اند آنسو فاتی را در بارسلونا حفظ کنند و به او فرصتی تازه بدهند.

روزنامه دلو اسپرت