اظهار نظر عجیب ماتراتزی درباره مهدی طارمی

مارکو ماتراتزی، ستاره سابق اینتر، معتقد است روملو لوکاکو باید از ترک اینتر میلان پشیمان باشد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ روملو لوکاکو پس از ترک اینتر میلان و پیوستن به چلسی روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته است و دیگر نتوانسته مانند دورانش در اینتر بدرخشد. مارکو ماتراتزی در گفت‌وگوی جدیدی به شرایط لوکاکو پرداخت.

به نقل از ورزش سه این مدافع سابق اینتر به‌صورت مستقیم و کاملا بدون هیچ کنایه‌ای، در مورد شرایط روملو لوکاکو صحبت و از او بابت ترک اینتر میلان انتقاد کرد و همچنین به او یادآوری کرد که اینتر اکنون مهاجمان بزرگی مانند مارکوس تورام، لائوتارو مارتینز و مهدی طارمی را دارد و به این مهاجم بلژیکی هیچ نیازی ندارند.

او گفت: «لوکاکو به حاشیه رفته و خواهیم دید این بار کجا می‌رود. واقعیت این است که تا به حال تنها جایی که چیزی به دست آورد اینتر بود. او در اینتر خوشحال بود، باید از ترک آنجا پشیمان باشد و بپذیرد که اشتباه کرده است.

اکنون شرایط تغییر کرده است، ما مارکوس تورام را داریم که همراه با لائوتارو مارتینز از بهترین مهاجمان ایتالیا هستند، ما مهدی طارمی را جذب کرده‌ایم و یک تیم بسیار قوی داریم. قطعاً این لوکاکو است که باید پشیمان باشد، نه اینتر.»

ماتراتزی ادامه داد: «ما شاهد بودیم که بیش از دو نفر به اینتر قدرت می‌دادند و فقط افرادی مثل لوکاکو یا بازیکنان دیگر نبودند، الساندرو باستونی، نیکولو بارلا، لائوتارو مارتینز و بسیاری دیگر از بازیکنان این تیم پرقدرت را ساخته بودند.

لوکاکو می‌داند که در ناپولی با کونته سخت تمرین می‌کند، اما سری A در ۳-۴ سال اخیر پیشرفت کرده است. او دیگر با اطمینان کامل وارد زمین نخواهد شد که در بهترین تیم ایتالیا است، او باید دوباره خود را به گروهی از هواداران ثابت کند که صبر زیادی ندارند.

کونته مربی‌ای است که می‌تواند ۱۰-۱۲ امتیاز اضافه برای شما بیاورد، به‌خصوص زمانی که تیمش در مسابقات اروپایی حضور ندارد و باعث حواس‌پرتی‌اش نمی‌شود اما به‌صورت کلی این موضوع منجر به بازگشت لوکاکو به اوج نمی‌شود، او روزهای سختی را باید بگذراند.»

۲۵۷ ۲۵۱