حضور ایران در المپیک پاریس با ۴۰ سهمیه + فیلم

وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی تنیس روی میز در مازندران، گفت: ورزش ایران برای حضور در المپیک ۴٠ سهمیه را کسب کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

کیومرث هاشمی در ادامه حضور در استان مازندران در بازدید از اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ در مجتمع توسکا نوشهر با قدردانی از رئیس فدراسیون تنیس‌روی میز و عملکرد ورزشکاران این رشته در مدت اخیر به ویژه بازی‌های آسیایی هانگژو، گفت: ورزش ایران برای حضور در المپیک ۴٠ سهمیه را کسب کرده و امیدواریم با کمک خدا حضور ورزشکاران ما هم موفقیت‌آمیز باشد.

او افزود: پینگ‌پنگ یکی از این رشته‌هایی است که با مدیریت آقای قارداشی به موفقیت‌های خوبی دست یافته است. زمانی پیروزی پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی در رقابت با حریفان شرق آسیا که بهترین‌های جهان هستند مثل آرزو و خواب بود، اما اکنون این پیروزی‌ها در دسترس است و ورزشکاران ما این توانایی را از خود نشان داده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دغدغه‌های بیان شده توسط ورزشکاران، گفت: فلسفه حضور بنده و دیگر مدیران به واسطه ورزشکاران است و اگر ورزشکار را از ورزش بگیرید مدیر و مربی دیگر معنایی ندارد و این ورزشکاران هستند که برای مدیران ورزشی نقش تعیین می‌کنند. خدمت برای شما افتخار است و تمام تلاشمان این است که بتوانید بدون دغدغه در مسابقات شرکت کنید.

هاشمی با تقدیر از پتروشیمی زرند و خلیلی مدیرعامل پتروشیمی به خاطر حمایت‌هایش از ورزش به ویژه پینگ‌پنگ خطاب به نیما و نوشاد عالمیان، افزود: شما به همراه خانم شهسواری که اینجا حضور ندارند در المپیک تلاش کنید و همین تلاش برای مردم و کشور قابل تقدیر است و امیدوارم با کمک خدا موفق باشید.