گزینه خط حمله پرسپولیس در راه امارات!

مهاجم ملی‌پوش ایران اکنون در فرودگاه امام حضور دارد تا تهران را به مقصد دبی ترک کند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله‌اش دست روی مهره‌هایی مثل علی علیپور و محمدرضا آزادی گذاشته که جذب آنها کار راحتی نیست و در این بین، مهاجم بلند قامت نساجی با وجود قرار داشتن در لیست خرید سرخ پوشان، در آستانه انتقال به امارات است.

به گزارش ورزش سه، محمدرضا آزادی هم اکنون در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور دارد تا راهی دبی شود و مذاکرات نهایی را با باشگاه العروبه امارات انجام بدهد و در صورت توافق نهایی، قراردادش را امضاء کند.

باشگاه العروبه امارات مدت‌هاست پیگیر جذب محمدرضا آزادی بوده و مذاکراتی هم با مدیران باشگاه نساجی مازندران داشته و درخواست طرف ایرانی را هم شنیده که در صورت توافق طرفین و البته این ملی پوش ایران، این انتقال نهایی می‌شود.

آزادی در فصل اخیر لیگ برتر ۸ گل به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان آسیا هم ۴ گل زد و آمار درخشانی در خط حمله نساجی مازندران داشت که عملکردش در رقابت‌های داخلی و آسیایی موجب شده تا حالا پیشنهادات داخلی و خارجی رسمی داشته باشد.

این مهاجم ۲۵ ساله که یک فصل دیگر از قراردادش با نساجی مازندران باقی مانده و جدایی‌اش از این تیم محتمل است، دقایقی دیگر به امارات سفر می‌کند و در صورت توافق با باشگاه العروبه، قراردادش را به امضاء می‌رساند.

۲۵۸ ۲۵۸