الریان با سرمربی ایرانی مقابل استقلال و پرسپولیس

روزنامه الشرق مدعی شد که کار پیوستن پویا اسبقی به الریان تمام شده است و او حتی بر تمرین شب گذشته این تیم نیز نظارت داشته است.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ پس از چند روز جنجال میان دو باشگاه الشمال و الریان، سرانجام پویا اسبقی با پرداخت بند فسخ قراردادش، به همکاری خود با الشمال پایان داد و حالا همه چیز برای انتخاب او به عنوان جانشین لئوناردو ژاردیم آماده و مهیا است.

به گزارش ورزش سه، در روزهای قبل بود که رئیس باشگاه الشمال بابت مذاکرات الریان با اسبقی مصاحبه تندی را علیه باشگاه رقیب انجام داد و در سمت مقابل نیز الریان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مجوز انجام مذاکره با این سرمربی ایرانی را از باشگاه الشمال گرفته است.

حالا نیز روزنامه الشرق مدعی شده که پس از فسخ قرارداد اسبقی با الشمال، او کار هدایت الریان را برعهده گرفته و حتی تمرین دیشب این تیم نیز زیر نظر این سرمربی ایرانی – سوئدی برگزار شده است.

الشرق نوشته است:
«روز گذشته، پویا اسبقی، نخستین تمرین خود را با باشگاه الریان برگزار کرد. این اتفاق پس از قرارداد رسمی بین سرمربی و مدیریت تیم الریان صورت گرفت، تا اسبقی در فصل جدید فوتبال (۲۰۲۴-۲۰۲۵) هدایت تیم الریان را بر عهده بگیرد.

پیش از آغاز تمرینات، نشستی بین اسبقی و بازیکنان برای آشنایی و صحبت درباره اهداف و برنامه‌های تیم الریان برگزار شد. الریان در فصل آینده باید در مسابقات داخلی و قاره‌ای رقابت کند، از جمله لیگ و مسابقات داخلی و همچنین در رقابت‌های نخبگان که این تیم به همراه السد، سهمیه‌های مستقیم را کسب کرده‌اند.

انتخاب اسبقی توسط مدیریت باشگاه الریان به دلیل عملکرد خوب او با تیم الشمال و آشنایی وی با جزئیات لیگ قطر انجام شد. قرار است باشگاه الریان به زودی به طور رسمی اعلام کند که قرارداد با اسبقی نهایی شده و جزئیات مدت قرارداد را اعلام کند. همچنین در روزهای آینده، کنفرانس مطبوعاتی معرفی سرمربی برگزار خواهد شد.

مذاکرات با اسبقی در روزهای اخیر جنجال‌های زیادی را به دنبال داشت. ابراهیم الساده، رئیس باشگاه الشمال، مدیریت الریان را به دلیل مذاکره غیرمجاز با اسبقی به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که این مذاکرات به روش نادرستی انجام شده است. در مقابل، باشگاه الریان با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که این اتهامات را بی‌اساس می‌داند و حق خود را برای پیگیری قانونی این مسئله محفوظ می‌دارد.»

لازم به ذکر است که الریان در مرحله گروهی لیگ نخبگان حضور دارد و احتمال تقابل این تیم با استقلال و پرسپولیس نیز زیاد است.

۲۵۸ ۲۵۸