درخشش سردار در دربی ایرانی‌ها؛ قاتل پرسپولیس هم هت‌تریک کرد!

شباب الاهلی در شبی که سردار آزمون دبل کرد و پاس گل داد برابر الوحده به پیروزی رسید. محمد رضا آزادی نخستین گل خود را در لیگ امارات به ثمر رساند و احمد نوراللهی هم پاس گل داد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ در هفته سوم رقابت‌های لیگ امارات دو بازی برگزار شد. در حساس‌ترین بازی شباب الاهلی و الوحده به مصاف هم رفتند. این بازی که یکی از داربی‌های ایرانی‌های لیگ امارات بود که با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شباب الاهلی به پایان رسید.

ستاره این بازی سردار آزمون بود که دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. البته عمر خربین هم در الوحده درخشید اما با وجود هت‌تریک او، تیمش بازنده شد. آزمون با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل‌های خود را به عدد ۴ در ۳ بازی رساند تا نشان دهد که بهترین خرید تیمش بوده است.

احمد نوراللهی ستاره ایرانی الوحده هم در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و یک پاس گل داد. سعید عزت اللهی دیگر بازیکن ایرانی شباب الاهلی در این بازی نیمکت نشین بود و از دقیقه ۶۴ وارد زمین شد.

در دیگر بازی برگزار شده هم جدال العروبه و خورفکان با نتیجه ۲ بر یک به سود خورفکان به پایان رسید. تک گل العروبه را در این بازی محمد رضا آزادی به ثمر رساند.

۲۵۸ ۲۵۸