بیانیه رسمی فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص سفر به اسپانیا/شکایت رسمی از حاشیه‌سازان

فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص سفر به اسپانیا بیانیه رسمی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا ، فدراسیون وزنه‌برداری به دنبال حواشی پیش آمده درباره سفر تیم‌های ملی وزنه‌برداری ایران به مسابقات جهانی اسپانیا و در راستای تنویر افکار عمومی بیانیه‌ صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است: 

لیست منتشر شده به‌عنوان نفرات اعزامی به اسپانیا، لیست اولیه ای بود که بیش از ۳ ماه پیش در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳  از سوی فدراسیون وزنه‌برداری به شورای برون مرزی ارسال شد و بعد از آن در چند مرحله این لیست دستخوش تغییراتی شد. به طوری که  ۴ نفر از لیست خارج شدند، ۴ نفر با هزینه شخصی اقدام به گرفتن ویزا کردند و با هزینه خود به اسپانیا رفتند. همچنین پس تصمیم فدراسیون جهانی با توجه به اینکه یکی از نفرات محروم به اسپانیا رفته بود از اعزام ۵ وزنه‌بردار دیگر جلوگیری شد  و ۵ نفر از جمله رییس فدراسیون هم از سفر به اسپانیا اعلام انصراف کردند. در واقع کاروان وزنه‌برداری کشورمان متشکل از ۱۰ ورزشکار، ۴ مربی، یک داور، یک پزشک، یک خبرنگار و یک سرپرست به همراه نایب رییس فدراسیون عازم اسپانیا شدند.

با این وجود متاسفانه بعضی افراد با سو استفاده از فضای رسانه‌ای، طی روزهای گذشته اقدام به نشر اکاذیب و فراهم کردن خوراک خلاف واقع برای رسانه‌های معاند کردند که فدراسیون با جدیت مراحل شکایت از این افراد و رسانه‌ها را پیگیری می‌کند و از حق خود در برخورد با سودجویان و حاشیه سازان کوتاه نخواهد آمد.

۲۵۳ ۲۵۸