مثلث برمودا در تیرانا؛ تانک روس در کنار جادوگر امریکایی و پادشاه ایرانی

با حضور تانکی روسی در رقابتهای جهانی کشتی اوزان غیرالمپیکی مثلث مدعیان وزن ۹۲ کیلوگرم کامل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ رقابتهای کشتی جهانی در اوزان غیرالمپیکی قرار است در آلبانی برگزار شود. داغترین و پرهیجان ترین مسابقات این رویداد در وزن ۹۲ کیلوگرم انجام خواهد شد. جایی که کامران قاسم پور قهرمان جهان از ایران و دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از امریکا حضور خواهند داشت. اما این رقابت داغ به همین دو نفر ختم نمی شود. وزن ۹۲ کیلوگرم احتمالا یک مدعی بزرگ و جدی دیگر هم خواهد داشت. ضلع سوم احتمالی این مثلث قدرت از روسیه خواهد آمد. رشید سعدالله یف تانک روسی دنیای کشتی و یکی از ستاره های این رشته احتمالا در آلبانی روی تشک خواهد رفت.

البته سعدالله یف برای حضور در ترکیب روس ها در آلبانی باید در رقابتهای انتخابی شرکت کند. عبدالرشید سعدالله‌اف هم که در قهرمان کشوری روس‌ها نفر اول ۹۷ کیلوگرم شده، باید با آلن باگایف نفر اول ۹۲ کیلوگرم مبارزه انتخابی بدهد. او باید از سد آلن باگایف عبور کند تا جواز حضور در جهانی آلبانی را کسب کند. اگرچه به نظر می رسد که حضور تانک روس تا حد بسیار زیادی قطعی باشد و باگایف حریف او نخواهد بود.

حضور سعدالله یف در کنار قاسم پور و تیلور، بی تردید جذابترین مسابقه رقابتهای جهانی را شکل خواهد داد. هیچ‌کدام از این سه نفر نتوانستند در پاریس کشتی بگیرند و حالا به دنبال حضور در مسابقات جهانی تیرانا هستند، مسابقه‌ای که ۷ تا ۱۰ آبان برگزار می‌شود.

جالب اینکه تیلور امریکایی از هم اکنون به استقبال مبارزه با سعدالله یف رفته و اعتقاد دارد که مسابقه او و تانک روسی مهمترین مبارزه تیرانا است!

۲۵۳ ۲۵۸