فریبا: السد را ببریم همه چیز درست می‌شود/ فعلا فقط نکونام می‌تواند به استقلال کمک کند

پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلال بتواند السد را ببرد که توانایی این کار را دارد همه چیز درست می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا )،بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به ماندن جواد نکونام در راس کادر فنی استقلال، اظهار داشت: استقلال با السد قطر بازی دارد و فاصله دربی تا برگزاری این مسابقه بسیار کم بود. پس منطق حکم می‌کرد که جواد نکونام در استقلال بماند چرا که هیچکس به جز او نمی‌توانست به تیم کمک کند.

وی افزود: من همیشه گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم که حق با هوادار است و آنها سرمایه و صاحبان اصلی باشگاه استقلال هستند. آنها حق دارند از شکست دربی و یا نتایج ناراحت باشند اما در این برهه زمانی باید با منطق حرف زد. گزینه‌ای به جز نکونام نمی‌توانست کمکی به استقلال کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط هافبک پرسپولیس در دیدار با استقلال عملکرد خیلی خوبی داشت، آنها در بازپس‌گیری توپ موفق بودند. پرسپولیس در دربی برنده شد و این اتفاق تلخی برای استقلالی‌ها محسوب می‌شود اما باید قبول کنیم که بر خلاف آنچه که انتقاد می‌کنند استقلال خیلی هم بد بازی نکرد. یک پنالتی باعث شد تا نتیجه بازی در دقایق پایانی تغییر کند.

فریبا تصریح کرد: باز هم تاکید می‌کنم، من برای مربیان خارجی که به استقلال آمدند احترام قائل هستم و به آنها در زمان حضورشان کمک کردم اما آمار می‌گوید آنها در هفته‌های ابتدایی که حضور داشتند نتایج چندان خوبی نگرفتند، استراماچونی و ساپینتو در هفته‌های اول چند امتیاز گرفتند؟ همه این حرف‌ها که می‌زنم با سند و آمار است. الان باید واقع بین باشیم، اگر یک مربی خارجی آمد و چند هفته دیگر از دست رفت دیگر نمی‌شود کاری کرد.

وی تاکید کرد: باید تمرکز بازیکنان و مربیان روی بازی با السد قطر باشد؛ باور کنید پیروزی در این مسابقه می‌تواند خیلی از اتفاقات را تغییر دهد، اگر استقلال بتواند السد را ببرد که توانایی این کار را دارد همه چیز درست می‌شود.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: باید همه دست به دست هم بدهند تا این شرایط هر چه زودتر به پایان برسد، اگر هر کسی که ادعای استقلالی بودن می‌کند به جای حاشیه‌سازی باید دنبال کمک کردن به تیم باشد.

استقلال در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا موفق شد الغرافه قطر را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. این تیم در دومین بازی خود از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر به مصاف السد خواهد رفت.