مورایس: چشمان هنانوف چشمان من نیست/ به خوبی برای مسابقه فردا آماده شدیم

ژوزه مورایس امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با استقلال تاجیکستان حاضر شد و درباره شرایط سپاهان برای این مسابقه صحبت کرد‌.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهارداشت: هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را مقابل استقلال تاجیکستان داریم که تیم خوب و با کیفیتی است. اخیرا لیگ قهرمانان آسیا ارتقا یافته، سازماندهی شده و کیفیت تیمها بالا رفته است، تنها مشکل ما در دسترس نبودن اطلاعات از استقلال تاجیکستان است، اما می‌دانیم بازیکنان با کیفیتی دارد، برخی از آنها لژیونر هستند مانند وحدت هنانوف که در تیم ما بازی می‌کند.

وی ادامه داد: به استقلال تاجیکستان خوش آمد می‌گویم، امیدوارم در بازی فردا نتیجه بگیریم. فوتبال نتایج مختلفی دارد و همش پیروزی نیست اما ما همچنان رشد می‌کنیم. به خوبی برای مسابقه فردا آماده شدیم و نتیجه آن بیانگر سطح دو تیم است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه وحدت هنانوف اطلاعاتی از تیم استقلال تاجیکستان به شما داده یا خیر؟ گفت: داده،‌ اما چشمان هنانوف چشمان من نیست.