هندبال در بلاتکلیفی محض

تیم ملی هندبال که در چند سال اخیر با افت شدیدی مواجه شده، بعد از بازیهای آسیایی هنوز سرمربی ندارد. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در حالی که تا چند هفته دیگر مسابقات جام جهانی هندبال ۲۰۱۹ به میزبانی ۲ کشور دانمارک و آلمان برگزار می شود، ایران هنوز سرمربی خود را بعد […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

تیم ملی هندبال که در چند سال اخیر با افت شدیدی مواجه شده، بعد از بازیهای آسیایی هنوز سرمربی ندارد.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در حالی که تا چند هفته دیگر مسابقات جام جهانی هندبال ۲۰۱۹ به میزبانی ۲ کشور دانمارک و آلمان برگزار می شود، ایران هنوز سرمربی خود را بعد از ۵ ماه نشناخته است.
تیم ملی هندبال ایران که با هدایت زوران کاستاراتویچ نتوانست به توفیقی در بازیهای آسیایی دست پیدا کند و پیش از آن هم حضور در جام جهانی را از دست داده بود، همچنان در بلاتکلیفی محض به سر می برد.
۵ ماه از بازیهای آسیایی گذشته و هنوز فدراسیون اقدامی برای تعیین سرمربی تیم ملی نکرده است البته بلاتکلیفی فدراسیون و کنار رفتن علیرضا رحیمی هم در این اتفاق بی تاثیر نبوده است.
رمضانعلی دولو، سرپرست فدراسیون درباره آخرین وضعیت تیم ملی هندبال بزرگسالان می گوید: فعلا مذاکره‌ای برای سرمربی نداشته‌ایم اما اولویت استفاده از مربی داخلی است!

در سالهای اخیر هندبال ایران در همه رقابتها از جمله انتخابی قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا ناکام بوده، در شرایطی که از مربی خارجی استفاده کرده است. حالا سرپرست فدراسیون قصد دارد یک مربی ایرانی را روی نیمکت تیم ملی بنشاند، در حالی که اکثر بازیکنان ملی پوش در لیگهای اروپایی مشغول فعالیت هستند.