بازگشایی بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه در غیاب مسئولان وزارت ورزش

مراسم بازگشایی پیست بین‌المللی دیزین دیروز با حضور تعدادی از مسئولان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، مراسم افتتاحیه و بازگشایی پیست بین‌المللی دیزین به عنوان بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه ظهر دیروز در محل این پیست برگزار شد. در این مراسم موسوی (رئیس هیات مدیرعامل صندوق قهرمانان و پیشکسوتان)، عبدی افتخاری (رئیس فدراسیون […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

مراسم بازگشایی پیست بین‌المللی دیزین دیروز با حضور تعدادی از مسئولان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، مراسم افتتاحیه و بازگشایی پیست بین‌المللی دیزین به عنوان بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه ظهر دیروز در محل این پیست برگزار شد. در این مراسم موسوی (رئیس هیات مدیرعامل صندوق قهرمانان و پیشکسوتان)، عبدی افتخاری (رئیس فدراسیون اسکی)، شهیار افشار(مدیرعامل پیست دیزین)، امیر غفرانی(مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز) و تعدادی از مسئولان محلی حضور داشتند.


این مراسم در حالی برگزار که گفته شده بود مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در دیزین حاضر خواهد شد اما نه وزیر و نه هیچ مسئول دیگری از این نهاد حضور نداشتند. همچنین باید به غیبت حسن کریمی (مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی) هم اشاره کرد که قرار بود در این مراسم حضور داشته باشد.
شهیار افشار، مدیرعامل و بهره‌بردار پیست دیزین در این مراسم گفت: ما به دنبال آن هستیم که مردم جذب این مکان شوند، نه اینکه فقط یکبار به اینجا بیایند.
عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی هم عنوان کرد: وزیر ورزش اهتمام زیادی در استانداردسازی این مجموع داشت. دیگر مسئولان هم تلاش زیادی برای راه اندازی دیزین کردند. این پیست ویترین پیست‌های ایران است و امیدواریم ظرفیت استفاده از آن به بالاترین سطح برسد. در بخشی از این مراسم تعدادی از ورزشکاران برای نخستین بار اقدام به انجام راگبی در برف کردند.