مسابقات تیراندازی با کمان در استان اردبیل به کار خود پایان داد

مسابقات تیراندازی با کمان در استان اردبیل برگزار شد و نفرات اول تا سوم در گروه های مبتدی و حرفه ای مشخص شدند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل به نقل از روابط عمومی هیات تیراندازی با کمان استان, مسابقات استانی تیراندازی با کمان به مناسبت بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و روز آتش نشانی و ایمنی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر آبی بیگلو در ورزشگاه شهدای این شهر برگزار شد.

مسابقه با حضور کماندارانی از اردبیل، پارس آباد و نمین در رشته ریکرو و در دو گروه حرفه ای و مبتدی در مسافت ۱۸ متر داخل سالن انجام شد.

حمید افخمی از اردبیل، آروین جعفرزاده و محمدباقر جعفرزاده از پارس آباد به ترتیب رتبه های اول، دوم و سوم در گروه حرفه ای و امیر حسین محمدی از پارس آباد، پرهام کریمی و پینار غنی زاده از اردبیل به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم در گروه مبتدی را کسب کردند.

اهدای جوایز مسابقه با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری، معاون فرماندار شهرستان نمین، رییس ورزش و جوانان این شهرستان، بخشدار ویلکیج، شهردار و اعضای شورای شهر آبی بیگلو و جمعی دیگر از مسئولان محلی انجام شد.

در حاشیه این مسابقه از برخی کارکنان آتش نشانی شهرداری آبی بیگلو به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی توسط سرپرست شهرداری و اعضای شورا تجلیل به عمل آمد.