حمایت تمام قد شهرداری اردبیل از ورزش محلات 

اردبیل- شهردار اردبیل گفت: حمایت مدیریت شهری از ورزش محلات افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل: محمود صفری شهردار اردبیل در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال جام رمضان(گرامیداشت شهدای ورزشکار) که در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد؛ گفت: مجموعه مدیریت شهری حامی ورزش محلات و تیم های محلات است و آمادگی کافی برای تقویت تیم های پایه را دارد.
وی با تاکید بر توسعه ورزش های همگانی در شهر اردبیل بیان کرد: در کنار سایر خدمات شهرداری اردبیل از جمله خدمات شهری، عمرانی و …. برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز در حال با تمام قوت در حال اجرا است.
شهردار اردبیل ادامه داد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی با برنامه‌ریزی عملیاتی و همکاری و تعامل مضاعف با هیئت‌های ورزشی در راستای تقویت و نهادینه کردن فرهنگ ورزش محلات با هدف ارتقا سلامت عمومی شهروندان و افزایش نشاط اجتماعی در بین جوانان تلاش میکند.
مسابقات فوتسال جام رمضان همزمان با ماه مبارک رمضان با مشارکت تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل عباس(ع)شهرستان اردبیل با رویکرد محله محوری و با هدف تقویت روحیه ورزشی در بین تیم های محلات به میزبانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با حضور ۴۰ تیم از محلات اردبیل برگزار خواهد شد.