مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل:

۱۵ میلیارد ریال اعتبار در بین هیات‌های ورزشی استان توزیع شد

اردبیل- مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از حمایت ۱۵ میلیارد ریالی از ورزش و توزیع در بین هیاتهای ورزشی استان و شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا -واحد اردبیل: سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از حمایت ۱۵ میلیارد ریالی از ورزش و توزیع در بین هیاتهای ورزشی استان و شهرستان خبر داد و گفت: این حمایت به مانند سال قبل در راستای کمک به برنامه ریزی مناسب هیاتهای ورزشی جهت شروع خوب سال و همجنین حمایت در جهت اعزام و تمرینات ورزشکاران مستعد انجام گرفت.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوص حمایت ۶ میلیارد ریالی به دو هیات ورزش های همگانی و روستایی و بازی های بومی محلی استان و شهرستانها افزود: این حمایت جهت انجام برگزاری برنا مه های ورزش همگانی در سطح استان و همگانی کردن ورزش در بین محلات، برگزاری همایش های خانوادگی و در بخش ورزش روستایی هم برگزاری مسابقات جام نوروز، جام مینی فوتبال ” جام پرچم” تجهیز خانه های ورزش روستایی و برگزاری طرح ارزیابی قامتی زنان روستا که جزو استانهای برتر هستیم.
دکتر انوشیروانی با اشاره به اینکه در روزهای آتی ۲۰ میلیارد ریال جهت تجهیز برای رشته های مختلف ورزشی در کل استان توزیع خواهد شد، اضافه کرد: هدف اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل از توزیع وسایل تخصصی ورزشی در رشته های مختلف، کمک به نوسازی سخت افزاری ورزش می باشد.
در پایان مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با تقدیر از حمایت های استاندار اردبیل، نمایندگان مجلس و وزارت ورزش وجوانان از ورزش استان، تصریح کرد: در سال گذشته هم اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل ۲۰ میلیار ریال تجهیزات ورزشی تخصصی در بین هیات های ورزشی استان و شهرستانها توزیع کرد.